«شکاف» در کمال حیرت تحلیلگران اقتصادی سینما برای سومین هفته متوالی صدر نشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.
کد خبر: ۹۹۸۹۸۶

این درام ترسناک کمپانی یونیورسال، با فروشی 5/14 میلیون دلاری این مقام را از آن خود کرد. فروش کلی 17 روز اول نمایش فیلم در آمریکای شمالی به 99 میلیون دلار رسیده است.

ام نایت شیامالان فیلمساز هندی‌تبار هالیوود، کارگردان فیلم و جیمز مک آوی بازیگر اصلی آن است. داستان فیلم درباره مردی روانی است که در یک شهر کوچک دست به آدم‌ربایی‌های خطرناک می‌زند. یونیورسال برای این فیلم، رقم اندک 9 میلیون دلار هزینه کرده است.

تماشاگران سینما در دیگر کشورهای دنیا هم، 44 میلیون دلار برای دیدن آن پرداخت کرده‌اند. به این ترتیب، شکاف برای تهیه‌کنندگانش حکم یک فیلم بسیار پرفروش را پیدا کرده است!

نسخه احیا شده «حلقه/ زنگ تلفن»، با فروش 13 میلیون دلاری خود در ردیف دوم جدول نشست. اهل فن پیش‌بینی می‌کردند این درام ترسناک و دلهره‌آور، صدرنشین جدول این هفته شود. محصول تازه کمپانی پارامونت درباره یک نوار مشکوک ویدئویی است که بینندگانش یک هفته پس از تماشای آن، به شکلی مرموز و وحشتناک کشته می‌شوند. فیلم با هزینه پایین 25میلیون دلاری تهیه شده و 15 میلیون دلار هم در بقیه کشورهای دنیا فروش داشته است. در حقیقت، فروش جهانی 28 میلیون دلاری آن در سه روز اول نمایش، موفق به تامین رقم هزینه تولید آن شده است. «هدف سگ» و «چهره‌های پنهان» با فروش‌های 11 و ده میلیونی خود، ردیف‌های سوم و چهارم جدول را به خود اختصاص داد. فروش کلی این دو فیلم، هم اکنون به 33 و 119 میلیون دلار رسیده است. پنجمین فیلم جدول، «لالا لند» با فروشی 5/7 میلیون دلاری است. این درام مستقل که از امیدهای اصلی اسکار امسال است، تا به حال 118 میلیون دلار در آمریکا فروش داشته است. جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی، این هفته با یک رقیب سرسخت روبه‌رو بود. مسابقات فینال فوتبال سوپربول، میلیون‌ها شهروند آمریکایی را جذب خود کرده بود. به همین دلیل، رقم فروش فیلم‌ها از حد معمول خود پایین‌تر آمد.

این هفته سه فیلم تازه روی پرده سینماهای آمریکا می‌رود. انیمیشن «فیلم لگویی بتمن» مهم‌ترین آنهاست. از حالا پیش‌بینی می‌شود این فیلم صدرنشین جدول هفته آینده باشد. قسمت دوم «جان ویک» با بازی کیانو ریوز و «پنجاه سایه تاریک‌تر» دو فیلم تازه دیگر جدول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها