بازتاب

بوی بد والیبال

سازمان لیگ والیبال با تصمیم‌های نادرست صدای تیم‌ها را درآورده است‌. بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله با انتقاد از عملکرد این سازمان می‌گوید: واقعا بوی بدی در والیبال می‌آید؛ متاسفانه برخی ذهن‌ها منحرف است و هر حرفی را به خودش می‌گیرد، در حالی که حرف من این است که سازمان لیگ اصلا منطقی برنامه‌ریزی نکرده است. مسابقات برای ما تمام شده است، اما هنوز چند بازی برای چند تیم دیگر باقی ‌مانده است. این موضوع برای من و خیلی از مربیان لیگ برتر شبهه‌برانگیز است.
کد خبر: ۹۹۸۱۲۷

مهماندوست؛ هرگز

پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد روزی از رضا مهماندوست برای همکاری با تکواندو ایران دعوت شود؟ گفت: هرگز از مهماندوست دعوت به همکاری نمی‌کنیم چون در ایران مربی خوب کم نداریم. اینها افرادی هستند که در ایران برایشان خیلی هزینه شد و توانستند به این واسطه رشد کنند و از کشورهای دیگر پیشنهاد بگیرند.

غیبت جودو

رقابتهای جودوی آزاد اروپا به میزبانی پرتغال آغاز شد، اما تیمی از ایران در این پیکارها حضور ندارد. تیم جودوی ایران که برای برپایی یک اردوی مشترک راهی بوداپست شده بود، قرار بود صبح پنجشنبه برای حضور در این رقابت‌ها راهی پرتغال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها