سرعتی‌زنی که جای بهترین مدافع روی تور را پر کرد

شفیعی: تشنه بازی هستم

علی شفیعی، سرعتی زن جوان بانک سرمایه در بازی مقابل شهرداری ساری، ماموریتش را با موفقیت پشت‌سر گذاشت. روزی که سیدمحمد موسوی به خاطر درد زانو بازی نکرد، او جایش را پر کرد، آن هم بخوبی. حتی 9 امتیاز از پوئن سرویس مستقیم و اسپک برای بانک سرمایه گرفت. خودش فکر می‌کند باید بهتر از این بازی می‌کرد. با این حال می‌گوید: بازی خوبی بود. من هم در این فصل تشنه بازی هستم و در هر فرصتی سعی می‌کنم، بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.
کد خبر: ۹۹۵۵۲۰

سرعتی‌زن بانکی‌ها از این که اشتباه داشته، کمی ناراحت است: خدا را شکر، بد نبودم، اما می‌توانستم بهتر بازی کنم. گاهی اشتباه داشتم. البته بازی بدون اشتباه نمی‌شود، اما باید بهتر بازی می‌کردم. خودم راضی‌ام. به نظر او، حالا تیمش به معنای واقعی تیم شده است: خدارا شکر، چند بازی است که تیم ما با بازی خوب و نتیجه 3- صفر برنده می‌شود. بازی قبل، شهرام محمودی نبود و علیرضا جلالی، جای او را پر کرد و تیم 3- صفر برد. این بازی هم در نبود سید، از بزرگان دفاع وسط والیبال دنیا، من بازی کردم و 3- صفر برنده شدیم. به معنای واقعی تیم شده‌ایم که نشانه‌های خوبی است. امیدوارم این روند تا پلی‌آف ادامه پیدا کند.

شفیعی بازی توفانی تیمش را به حضور استویچف در سالن بی‌ربط نمی‌داند: تیم ما آن‌قدر انگیزه دارد که همیشه با صددرصد توانش بازی می‌کند. ما همیشه با همه توانمان به زمین می‌رویم، اما به هر حال حضور استویچف هم روی کار ما تاثیرگذار بود.

سرعتی‌زن جوان امیدوار است، تیمش با همین روند پلی‌آف را هم تمام کند: ما کل فصل برای برتری تیم تلاش می‌کنیم. برای صعود به پلی‌آف هم تنها سه تا بازی مانده و می‌خواهیم با امتیاز آنها و صدرنشینی به پلی‌آف پا بگذاریم. هنوز تیم‌های چهارم تا هشتم جدول خیلی متغیر است، اما برای ما زیاد فرق نمی‌کند. چرا ما باید ببازیم؟ می‌خواهیم با قدرت بازی کنیم تا برنده باشیم. من منتظر پلی‌آف هستم و امیدوارم لیگ برتر را با قهرمانی تمام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها