مسابقات شمشیربازی جام جهانی آلمان با برگزاری دیدارهای سه نماینده ایران طبق قرعه انجام شد که هر کدام آنها به دلیل شکست، رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی یا شکست به عمد برای بازی نکردن با شمشیرباز رژیم اشغالگر قدس از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
کد خبر: ۹۹۵۰۴۱

درحالی که که قرار بود دیروز مرحله سوم و نهایی رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه‌های ایران در بخش مردان و در ماهشهر برگزار شود، اما این مسابقات به دلیل وزش باد شدید و گرد و خاک لغو شد.

نخستین دوره رقابت‎های بین‎المللی والیبال در برف 24 و 25 بهمن به میزبانی پیست بین‌المللی اسکی دیزین انجام می‎شود. تاکنون حضور هفت تیم اروپایی و دو تیم ایرانی در این مسابقات قطعی شده است.

دور رفت از مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان با برتری کوشاسپهر سبلان در بازی دوم خود مقابل پالایش نفت آبادان به پایان رسید. گاز تهران نیز در بازی دوم خود مقابل گروه بهمن پیروز شد .

مایدا چیچیچ، سرمربی تیم ملی والیبال دختران که همراه با این تیم در مالدیو محل بازی‌های انتخابی آسیای مرکزی به سر می‌برد، از وضعیت اسکان تیم‌ها در این رقابت‌ها راضی است، اما می‌گوید: نگران وضعیت آب و هوایی مالدیو هستیم که میزان رطوبت بالاست و شهر ماله شرجی است. ایران در نخستین مسابقه خود امروز به مصاف نپال می‌رود.

پیکارهای لیگ جهانی کاراته از دیروز در پاریس آغاز شد و جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته کشورمان، سعید قربانی داور ایرانی مقیم ژاپن و المیرا گزل‌زاده داوران ایرانی قضاوت‌کننده در این دوره از مسابقات هستند.

رسول خادم با حضور در باکو پایتخت آذربایجان از امکانات این شهر برای میزبانی چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی بازدید کرد. عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی در این بازدید برخی از مشکلات از جمله نبود پخش تلویزیونی، مسائل مربوط به سیستم جدول و قرعه‌کشی و... را به مسئولان برگزاری اعلام و خواستار رفع آنها شد.

در چند ماه اخیر گزینه‌های زیادی برای هدایت تیم ملی تکواندو مطرح شده است که فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو در المپیک لندن گویا برای هدایت تیم ملی انتخاب شده است. یوسف کرمی، کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو به همراه هادی افشار قهرمان سابق تیم ملی هم به عنوان مربی تیم ملی و مربی بدنساز کنار عسکری مطرح هستند.

مربی تیم ملی بوکس حواشی به وجود آمده مبنی بر دعوای او با گل‌محمدی را تکذیب کرد. علیرضا استکی با بیان این‌که بین او و عیسی گل‌محمدی هیچ دعوایی به وجود نیامده است و فقط یک گله از او داشت، گفته: هیچ دعوایی وجود ندارد و نباید از کاه کوه ساخت. امیدوارم که این حواشی به وجود نیاید. در حال حاضر هم تیم ملی در شرایط خوبی است و تمرینات خود را ادامه می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها