معاون فنی اورژانس تهران گفت : این سانحه صبح زود اتقاف است و مجتمع پلاسکو کار تجاری خود را شروع نکرده بود و جز ماموران آتشنشانی کسی داخل مجتمع حضور نداشته و خوشبختانه در حال حاضر یک نفر کشته گزارش نشده است .
کد خبر: ۹۹۲۰۱۴
کسی جز ماموران آتش نشانی در ساختمان پلاسکو نبود/ هنوز کشته ای گزارش نشده است

اسماعیل فراهانی معاون فنی اورژانش تهران در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان کرد : از همان ابتدا به سرعت نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند در مجموع 57 دستگاه آمبولانس ، 4 اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه متورلانس به محل سانحه اعزام شدند .

وی افزود : مدیر اورژانس تهران و معاون عملیات در صحنه حضور دارند و با توجه به علت سانحه که حریق گزارش شده و گسترش یافتن این فاجعه باعث شد همکاران آتش نشانی در حال انجام عملیات دچار سانحه شوند در حال حاضر 7 نفر از همکاران آتش نشان به بیمارستان منتقل شدند ، 38 مورد هم بر اثر گاز گرفتگی و جراحت سطحی سرپایی مداوا شدند .

فراهانی تاکید کرد :این سانحه صبح زود اتفاق افتاده است و مجتمع پلاسکو کار تجاری خود را شروع نکرده بود و جز ماموران آتش نشانی کسی داخل مجتمع حضور نداشته و خوشبختانه در حال حاضر کشته ای گزارش نشده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
midis
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
رسانه محترم ، رسالت شما نشر حقیقته لطفا مثل آتش نشانهامون كه نه حقوق نه مزایا دارن خالصانه فقط برای نجات ما تلاش میكنن . شماهم به رسالتتون برگردین لطفا لطفا . میدونم پیاممو نمیذارید همین كه خودتون میخونید كافیه به نظر خودتون وقتش نیست دیگه بخاطر یه سری مسائل هی سانسور هی خود داری هی هی هی .... تمومش كنید ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها