با ارائه فهرست نهایی 33 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، خبرگزاری صداوسیما آماری از بازیگران زن حاضر در این دوره از جشنواره را منتشر کرد که طبق این آمار پریناز ایزدیار و شقایق فراهانی هر دو با سه فیلم از پرکارترین زنان این جشنواره محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۱۷۸۱

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار که برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن برای فیلم «ابد و یک روز» در جشنواره سال گذشته شد امسال هم شانس بالایی در جشنواره دارد. او پیش از اعلام نهایی اسامی آثار حاضر در سودای سیمرغ در سه فیلم متقاضی حضور داشت و پس از آن هم هر سه فیلم به بخش نهایی راه یافتند. ایزدیار امسال در فیلم‌های «ویلایی‌ها» ساخته منیر قیدی، «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و «یک روز بخصوص» همایون اسعدیان به ایفای نقش پرداخته است.

شقایق فراهانی

پیش از اعلام اسامی آثار شرکت‌کننده در بخش نهایی سودای سیمرغ شقایق فراهانی با هفت فیلم به پرکارترین بازیگر زن سینمای ایران در جشنواره مبدل شد، اما پس از اعلام آرای هیات داوران چهار فیلم از او در بخش اصلی حذف شد و او تنها با سه فیلم به جشنواره راه پیدا کرد. فراهانی امسال با سه فیلم «چراغ‌های ناتمام» از مصطفی سلطانی، «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری‌جوزانی و «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی به رقابت با سایر بازیگران می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها