آبی‌های شهر لندن که برای بازی در لسترسیتی در هفته 21 لیگ برتر جزیره، مجبور به استفاده از پیراهن‌های سورمه‌ای شده بودند، با نمایشی بی نقص، به هفدهمین برد خود دست پیدا کردند تا جای خود را در صدر جدول رده‌بندی، محکم‌تر از قبل کنند. مارکوس آلونسو و پدرو رودریگز، دو بازیکن اسپانیایی سه گل برای چلسی به ثمر رساندند تا این تیم در صدر تنهاتر از همیشه باشد. این هفدهمین برد آنتونیو کونته با چلسی بود. او ابتدای فصل گفته بود، کاش پیش از یورو قراردادش را با چلسی نبسته بود چون بعد از یورو خیلی سخت از تیم ایتالیای جوان که خودش ساخته بود، دل کند. این اظهارنظر به دل هواداران دوآتشه چلسی ننشست؛ اما آنها برای آن که او را ببخشند، دلایل موجهی داشتند. آنها با مورینیو به انتهای جدول رفته بودند؛ اما کونته خیلی زود راه خوشبختی را در این تیم پیدا کرد و با این تیم به صدر جدول رفت. آن هم در فصلی که پپ گواردیولا،‌ ژوزه مورینیو، یورگن کلوپ و آرسن ونگر، نقشه‌های متفاوتی برای صدر جدول و قهرمانی در لیگ برتر جزیره داشتند. حالا کونته 52 امتیازی است و دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد. این تیم در بازی با قهرمان فصل قبل آن هم در خانه حریف، برنامه‌های کاملی داشت و مقتدرانه کار کرد. اقتدار چلسی در خانه لستر، آنقدر محسوس بود که کلودیو رانیری که چند روز قبل بهترین مربی سال 2016 دنیا شد، باور کرد تیمش شایسته برد نبود. در دیگر دیدار حساس شنبه‌شب لیگ برتر، آرسنال در خانه سوانسی به برتری چهار بر صفر رسید در حالی که همه آنها که این بازی را دیدند، معتقدند سوانسی سزاوارانه بازی کرد و شایسته چنین شکستی نبود.
کد خبر: ۹۹۰۳۷۱

کونته: چلسی لایق پیروزی بود

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از برد 3 بر صفر در خانه لسترسیتی فوق‌العاده خوشحال بود: به جای صحبت از غیبت کاستا ترجیح می‌دهم از پیروزی تیم و بازیکنان حاضر در این بازی سخن بگویم. بازیکنان به من نشان دادند برای پیروزی واقعا با نهایت توان می‌جنگند. از هواداران متشکرم چون از ابتدا تا انتها ما را حمایت کردند. اتحاد تیمی اهمیت بسیاری دارد. ما همیشه متحد می‌مانیم. خوب بازی کردیم و لایق پیروزی بودیم.

او درباره اختلاف علنی شده با دیگو کاستا، مهاجم تیمش که به کنار گذاشته شدن این بازیکن از ترکیب منجر شد، افزود: اگر واقعیت را بخواهید، باید بگویم کاستا چند روز پیش در تمرینات اعلام کرد مصدوم است و نمی‌تواند تمرین کند. مشکل خاصی بین ما وجود ندارد.

کاستا رفتنی است؟

نشریه سان مدعی شد دیگو کاستا از زندگی در انگلیس ناراضی است و مصمم است با جدایی از چلسی، لیگ برتر را ترک کند. کاستا در دیدار شنبه‌شب آبی‌ها مقابل لسترسیتی حضور نداشت و آنتونیو کونته دلیل غیبت او را مصدومیت اعلام کرد؛ در حالی که پیش از این شایعاتی در مورد درگیری لفظی کاستا با مربی ایتالیایی تیمش و یکی از اعضای کادر فنی منتشر شده بود. گفته می‌شود پیشنهاد خیره‌کننده باشگاه چینی تیانجین کوانجیان یکی از دلایل اصلی درگیری کاستا با کونته بوده است. این باشگاه چینی آماده است برای هر فصل، 30 میلیون پوند به این ملی‌پوش اسپانیایی بپردازد و کاستا نیز تمایل دارد راهی این باشگاه شود.

رانیری: گل‌های مشابهی دریافت کردیم

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی بعد از شکست سنگین 3 بر صفر در برابر مهمانش چلسی گفت: با وجود آن که شایسته شکست 3 بر صفر نبودیم؛ اما شکست سنگینی داشتیم. این طبیعت فوتبال است که هرگاه اشتباه کنی، بسختی مجازات می‌شوی. تغییراتی که من اعمال کردم موثر بود، اما اگر دقت کنید، ما هر دو گل ابتدایی را به یک شکل دریافت کردیم. ما مثل همیشه بازی کردیم؛ اما آنقدر خوب نبودیم که بتوانیم حریفی مثل چلسی را شکست دهیم. مدافعان ما باید بیشتر به خط حمله حریف توجه می‌کردند زیرا چلسی در فاز هجومی بسیار قدرتمند است.

ونگر: الکسیس سانچز، فرهنگ اروپایی ندارد!

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال بعد از برد 4 بر صفر در خانه سوانسی گفت: در دقیقه 79 الکسیس سانچز را تعویض کردم و دنی ولبک را به جای او فرستادم. او مصدوم نبود و دوست داشت تا آخر بازی کند؛ ولی من هم علاقه‌ای به ریسک کردن در مورد او نداشتم. ما بازیکنان زیادی روی نیمکت داریم و بین مهاجمان آرسنال رقابت وجود دارد. فکر نمی‌کنم تصمیم اشتباهی گرفته باشم. طبیعتا هر بازیکنی که تعویض می‌شود کمی احساس ناراحتی می‌کند ولی مشکلی در این رابطه وجود ندارد. شاید هم این موضوع به خاطر تفاوت فرهنگی بازیکنانی است که از آمریکای جنوبی به اروپا مهاجرت می‌کنند!

تابلوی نتایج

تاتنهام 4 وست بروم ویچ صفر

وستهام 3 کریستال پالاس صفر

واتفورد صفر میدلزبرو صفر

سوانسی صفر آرسنال 4

گل‌ها: الیور ژیرو 37، جک کورک 54 گل به خودی، کیل نوتون 68 گل به خودی و الکسیس سانچز 74

ساندرلند یک استوک سیتی 3

هال‌سیتی 3 بورنموث یک

برنلی یک ساوتهمپتون صفر

لسترسیتی صفر چلسی 3

گل‌ها: مارکوس آلونسو 6 و 52 و پدرو رودریگز 71

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها