رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس اعلام کرد جاده چالوس از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲۳ از مرزن‌آباد به‌ سمت تهران یک‌طرفه و محور کندوان هم از ۲۵ دی‌ماه تا ۲۰ اسفند‌ماه در ساعاتی از شب بسته می‌شود.
کد خبر: ۹۸۹۴۰۴
جاده چالوس از ساعت ۱۸ یکطرفه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به یک‌طرفه‌ شدن جاده چالوس در عصر امروز اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 15 تا 23 امروز از سمت کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد از ساعت 18 امروز تا ساعت 23 از مرزن‌آباد به‌سمت تهران یک‌طرفه می‌شود، افزود: در حال حاضر وضعیت آب و هوایی در محور کندوان مساعد، ترافیک در محور کرج چالوس روان بوده و تردد در آن نیز جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از مسدود شدن محور کندوان برای بازسازی تونل امیرکبیر از شنبه 25 دی‌ماه خبر داد و بیان کرد: برای اجرای عملیات پایدارسازی 700 متر بحرانی تونل امیرکبیر (تونل شماره پنج) در محدوده استان البرز، محور کندوان از تاریخ 25 دی‌ماه تا 20 اسفند‌ماه در ساعاتی از شب مسدود می‌شود.

صفایی خاطر‌نشان کرد: برای ایمن‌سازی محور کندوان در محدوده تونل پنج از روز شنبه از ساعت 21:30 دقیقه شب تا5:30 دقیقه صبح (غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه، روزهای تعطیل رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه) محور کندوان مسدود می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه مسیرهای جایگزین برای تردد در این زمان و ساعات در محورهای فیروزکوه و هراز خواهد بود، گفت: اجرای عملیات در طول روز همزمان با عبور ترافیک صورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها