به گزارش جام جم آنلاین، این سرویسها شامل ورزش، موسیقی و TV Plus هستند که محتوایی خاص را بر اساس ترجیحات فردی از طریق پلتفرم هاب هوشمند سامسونگ در اختیار کاربران قرار میدهد.
سرویس «ورزش» تلویزیونهای هوشمند سامسونگ، اطلاعات زمانی بازی تیمهای مورد علاقه، محل برگزاری و نتیجه آن را به صورت یک صفحه کامل در اختیار علاقهمندان قرار میدهد. بهجای آنکه برای یافتن اطلاعات یک بازی مهم بین هزاران صفحه سرگردان شویم، تمای جزئیات در رابط کاربری خاص «ورزش» قابل مشاهده خواهد بود.
سرویس «موسیقی» سامسونگ به کاربران تلویزیون هوشمند امکان میدهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را در بخش live TV جستجو کرده یا آن را در مستقیما در برنامههای تلویزیونی تماشا کنند. «موسیقی» همچنین پیشنهاداتی را در بخش «Preview» در رابط کاربری Smart Hub برای مصرفکنندگان نمایش میدهد تا به خواست خود موسیقی جدیدی را پیدا و اجرا کنند.
نهایتا اینکه «TV Plus» قرار است کانالهایی را مبتنی بر IP در بخش سرویس محتوای تجاری خود در برنامه «راهنمای برنامه الکترونیک هوشمند» (EPG) ارائه کند. کاربران سامسونگ دیگر نیاز ندارند منتظر بمانند تا شبکههای کابلی قسمتهای مختلف سریالهای مورد علاقهشان را بهصورت پشت سر هم پخش کنند و میتوانند فورا با مراجعه به کانال TV Plus آن را تماشا کنند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
علی میرزابیگی، در گفت و گو با «روزنامه جامجم»:
«جامجم» روشهای مواجهه با کودکان در فضای مجازی و ضرورت سواد رسانهای بزرگترها را بررسی کرده است
درگفتوگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بررسی شد