راننده مسافربر که با ربودن دختری او را با دو دوستش در دام شیطانی گرفتار کرده بود، همراه آنها بازداشت شد.
کد خبر: ۹۸۶۷۹۶
دختر جوان در دام 3 آزارگر

به گزارش جام جم، یازدهم آذر امسال دختری 23 ساله با حضور در کلانتری 132 نبرد تهران از سه مرد آزارگر شکایت کرد و گفت: دیروز عصر در حوالی بلوار ابوذر از خانه دوستم خارج شدم تا به خانه‌مان بروم. در خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و سوار شدم.

وی ادامه داد: راننده در میانه راه دو جوان را سوار کرد که گمان کردم مسافر هستند. با نزدیک شدن به محله‌مان، از راننده خواستم توقف کند، اما او توجهی نکرد. همان موقع پسر جوانی که پشت سرم در صندلی عقب نشسته بود، چاقویی را زیر گلویم گذاشت و مرا به مرگ تهدید کرد، بعد راننده بسرعت حرکت کرد.

شاکی افزود: آنها به زور گوشی و پول‌هایم را سرقت کردند. در ادامه راننده مقابل خانه‌ای حوالی بلوار ابوذر توقف کرد. آنها به زور مرا به خانه‌ای کشانده و در آنجا هر سه مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. یکی از آنها هم با گوشی تلفن خود از من فیلم تهیه کرد، سپس در محله‌ای خلوت مرا از خودرو بیرون انداختند و تهدید کردند اگر شکایت کنم، فیلم را منتشر می‌کنند.

در ادامه سه عضو این باند، شناسایی و دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
خودروهای مسافربر و فرهنگ خودروهای شخصی مسافربر باید تغییر كند و هیچكس نباید سوار خودروی بی نام و نشان شود........تاكسی های رسمی و یا خودروهایی كه مجوز كسب كرده اند فقط حق مسافر سوار كردن داشته باشند و لا غیر....یعنی مردم خودشان سوار نشوند.
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
اینم از امنیت، حالا نیروی انتظامی دستگیر میكنه قاضی محترم نهایت 3ماهه آزادشو ن میكنه بخدا تجاوز باید جز اعدام نباشه
ایرانمهر
Germany
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
درسته برخی از آقایان روحی خبیث دارند و در واقع بد ذات هستند، اما برخی از خانمها هم مثل این بنده خدا هم گویا گیج و گنگ و كر و كور هستند...... این همه سفارش توسط پدر و مادر و پلیس و حوادث و روزنامه ها و ..... میشه كه سوار خودرو شخصی نشوید باز هم توجهی نمی كنند. من نمی دونم چیز به این واضحی رو چرا بهش توجه نمی كنند و دچار مصیبت جبران ناپذیر ی میشند .
آقاحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
آخه اینا باید اعدام بشن هرجایی كه توی ایران دیدم آدمای متجاوزكشته شدند.خ,اهشا اینا روهم اعدام كنین كه اعصابم بهم خورده از دستشون
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
اگراین موضوع صحت دارد مجرمین باید یه سزای اعمالشان یرسند
پریسا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
این جورآدماذات ندارن وجدان ندارن.چطوردلتون میاد یه دخترواذیت كنید.

نیازمندی ها