محسن یگانه؛ رکورددار جشنواره

در حالی ده سال از پیوستن بخش پاپ به جشنواره موسیقی فجر می‌گذرد که محسن یگانه با هفت دوره حضور، رکورددار اجرا در این بخش است.
کد خبر: ۹۸۶۲۱۹

به گزارش ایسنا اکنون که به برگزاری سی‌ودومین دوره این جشنواره نزدیک می‌شویم، نام محمد علیزاده، محسن یگانه، زانیار خسروی، رضا صادقی، سیامک عباسی، فریدون آسرایی، فرزاد فرزین، امید حاجیلی، اشوان، حامد همایون و شهرام شکوهی به‌عنوان افرادی که در بخش پاپ روی صحنه می‌روند، در جدول اجراها آورده شده است.

محسن یگانه با هفت دوره حضور در این جشنواره، رکورددار بخش پاپ جشنواره فجر است. پس از او احسان خواجه‌امیری و مازیار فلاحی شش دوره در جشنواره حضور داشته‌اند. محمد علیزاده و رضا صادقی نیز در نیمی از دوره‌های این جشنواره (پنج سال) شرکت کرده‌اند.

حامد همایون که تا پیش از برگزاری جشنواره موسیقی فجر کنسرتی برگزار نکرده، امسال در جشنواره موسیقی فجر اولین اجرای صحنه‌ای خود را آن هم در چهار سئانس (بیشترین تعداد اجرا در این دوره) تجربه می‌کند. با وجود این‌که آمار فروش بلیت‌های دوره قبل نشان می‌داد، احسان خواجه‌امیری تنها خواننده‌ای است که بلیت‌های اجرای خود را به‌طور کامل می‌فروشد، اما او در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها