ادامه بدبیاری های گواردیولا

شکست سنگین منچسترسیتی

لیورپول بالاخره امتیاز از دست داد

شیاطین سرخ به صدر نزدیک شدند

در حالی که تنها دو روز از آغاز سال جدید میلادی گذشته بود، منچستریونایتد و لیورپول در هفته بیستم لیگ برتر جزیره در زمین حریفان به میدان رفتند تا دو نتیجه کاملا متفاوت بگیرند. لیورپول در زمین ساندرلند با دو پنالتی که داور برای میزبان گرفت، به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز حیاتی را از دست بدهد و منچستریونایتد هم در زمین وستهام به برتری دو بر صفر رسید تا سه امتیاز ارزشمند به حساب خود واریز کند.
کد خبر: ۹۸۶۱۵۲

حالا شیاطین سرخ تنها پنج امتیاز با لیورپول، تیم دوم جدول فاصله دارند. آنها که فاصله‌ای عجیب با تیم‌های مدعی پیدا کرده بودند، حالا تنها پنج امتیاز با لیورپول فاصله دارند. اگرچه فاصله چلسی 49 امتیازی با دیگر مدعیان بسیار زیاد شده و اگر این تیم بتواند در بازی سخت امشب در خانه تاتنهام 39 امتیازی (30/23 امشب) به سه امتیاز باارزش امشب برسد، فاصله‌‌اش بیشتر هم می‌شود. در دیگر دیدار مهم دوشنبه‌، منچسترسیتی طعم برد را چشید و در خانه خود، تیم رده یازدهمی برنلی را شکست داد. آبی‌های شهر منچستر در بازی با لیورپول نمایشی بسیار ضعیف داشتند. در میان دیدارهای دوشنبه‌شب دو بازی همراه با حاشیه‌ بود. دیدار لیورپول به دلیل دو پنالتی که به ضرر لیورپول و برای میزبان گرفته شد و همین طور دیدار منچستریونایتد به دلیل اخراج فقولی، بازیکن وستهام در دقیقه 15. هم سرمربی لیورپول و هم سرمربی وستهام بعد از بازی، اعتراض‌هایی به تصمیم داوران خود داشتند.

کلوپ: سر پنالتی دوم، من خطایی ندیدم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از تساوی 2-2 مقابل ساندرلند گفت: تصمیمات داوری در هر دو پنالتی درست بود؛ اما قبل از گل دوم، من خطایی ندیدم. ما پس از مدتی کمتر از 44 ساعت نسبت به بازی قبلی، با حریف روبه‌رو شدیم. یک بازی سخت مقابل سیتی و تنها یک روز استراحت. من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم و مجبورم آن را قبول کنم؛ اما‌ ما با دو پنالتی نتیجه را مساوی دیدیم. این حس خوبی به من نمی‌دهد. اولی که خطای کلاوان بود و دومی یک هند واضح، اما سر پنالتی دوم، ضربه آزادی گرفته شد که من خطایی در آن ندیدم.

مویس: اتفاقا در حق ما ظلم شد

دیوید مویس، سرمربی ساندرلند با کم‌اهمیت جلوه دادن انتقادات یورگن کلوپ گفت: ببینید، وقتی اوضاع بر وفق مراد‌تان پیش نمی‌رود، چه می‌شود. ببینید اوضاع و احوال تیم‌های قعر جدول چگونه است. من هم الان می‌توانستم اینجا در حال داد و فریاد زدن باشم و بگویم چرا دیگر خطای هند لیورپولی‌ها گرفته نشد. اتفاقا داور در حق ما ظلم کرد.

بیلیچ: تصمیم داور ما را کشت

اسلاون بیلیچ، سرمربی وستهام، پس از شکست 2 بر صفر مقابل منچستریونایتد گفت: داور در دقیقه 15 ما را کشت. حرکت سفیان فقولی، اصلا کارت قرمز نداشت. هر دو بازیکن تکل زدند. خطای فیل جونز بود. او توپ را زد اما تکلش دو پا بود و سفیان را قیچی کرد. این تصمیم کلیدی داور در دقیقه 15 تیم ما را کشت. این تصمیم شرایط بازی را تغییر داد و برای ما کاملا ناعادلانه بود. فیل بزرگ نمایی کرد اما نمی‌توان او را سرزنش کرد. گل دوم هم آفساید واضحی بود. وقتی بازیکنان استارت می‌زنند، تشخیص صحنه برای داور دشوار می‌شود اما بازیکنان در حال قدم زدن بودند و داور باید تشخیص می‌داد.

مورینیو: به چلسی و تاتنهام لطف شده!

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ برتر در ابتدای سال 2017، به سود چلسی و تاتنهام است: ما بعد از 48 ساعت بار دیگر بازی کردیم امامسابقه چلسی- تاتنهام (امشب) را با فاصله‌ای بیشتر تماشا خواهیم کرد.

امیدواریم این دیدار جذاب باشد چون آنها فرصت استراحت بیشتری داشتند. آنها آماده هستند. امیدوارم دیدار خوبی باشد! او درباره بازی با وستهام گفت: مقابل تیمی که 10 نفره شده بازی کردن سخت است. حتی مقابل تیمی که با 11 نفر بازی می‌کند، بازی سخت است. حالا در دور برگشت، همه بازی‌ها حکم فینال را دارد.

ماتا: مهم، ادامه روند پیروزی‌هاست

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل وستهام گفت: باید به همین روند ادامه دهیم. ما نیاز به پیروزی داشتیم. می‌دانستیم که فاصله تا رقبا چقدر است و نیاز به کسب سه امتیاز داشتیم. باید گل می‌زدیم و خوشبختانه به این هدف رسیدیم. مهم‌ترین مساله ادامه روند پیروزی‌هاست.

راشفورد: تنها از تصمیمات مورینیو پیروی کردم

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد 32 دقیقه در برابر وستهام بازی کرد و در همان زمان درخشید تا یونایتد در این بازی به برتری دو بر صفر برسد. البته راشفورد گلی به ثمر نرساند. او بعد از بازی گفت: مورینیو به من گفت، در گوشه‌ها بایستم و سعی کنم دفاع را مشغول کنم و من هم همین کار را کردم. فقط از دستورها پیروی کردم. خیلی خوشحالم که سه امتیاز کسب کردیم. ما در حال رسیدن به چهار تیم برتر هستیم و این روند رو به رشد ما را نشان می‌دهد.

تابلوی نتایج

میدلزبرو صفر ـ لستر صفر

وست‌بروم‌ویچ 3 ـ هال سیتی یک

ساندرلند 2ـ لیورپول 2 (گل‌ها: استوریج 19 و مانه 72 برای لیورپول و جرمین دفو 25 و 84 هر دو از روی نقطه پنالتی)

منچسترسیتی 2ـ برنلی یک (گل‌ها: گائل کلیچی 58 و سرخیو آگوئرو 62 برای سیتی و بن می‌79 برای برنلی)

اورتون 3‌ـ ساوتهمپتون صفر

وستهام‌صفرـ منچستریونایتد2 (گل‌ها: 63 خوان ماتا و 78 زلاتان ایبراهیموویچ)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها