تیم‌های ستاره‌های ایرانی در لیگ بسکتبال چین شرایط خوبی ندارند و به نظر می‌رسد فقط تیم سیچوآن با حامد حدادی بتواند در پلی‌آف این لیگ به میدان برود. تیم سیچوآن مدافع قهرمانی این فصل شرایط خوبی ندارد و در میانه‌های جدول رده‌بندی برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم تلاش می‌کند.
کد خبر: ۹۸۵۷۰۸

حدادی و تیمش به چند برد پی در پی برای صعود به مکان‌های بالای جدول نیاز دارند. آنها در دور بیست‌و‌چهارم این رقابت‌ها با نتیجه 110 بر 94 مقابل مهمان خود جیانگ‌سو دراگونز تن به شکست دادند اما حدادی در مدت 42 دقیقه و 20 ثانیه حضورش در زمین 32 امتیاز، 17 ریباند و سه پاس منجر به گل داشت. مارشون بروکز نیز 56 امتیاز و ده ریباند برای جیانگ‌سو به دست آورد.

تیم گوانگجو در رده آخر لیگ 20 تیمی چین ایستاده است و تاکنون در بسیاری از بازی‌ها با امتیازات اندک مغلوب حریفان شده است. این تیم در آخرین بازی خود برابر فوجیان باخت آن هم با نتیجه 101 بر 99. این بازی با حضور 40 دقیقه‌ای صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان پیشین تیم ملی برگزار شد. نیکخواه بهرامی 14 امتیاز، چهار ریباند و سه پاس منجربه گل داشت.

تیم جیلین مقابل تیم شانکسی بریو دراگونز با نتیجه 112 بر 99 شکست خورد که مهدی کامرانی در این دیدار برای تیم جیلین به میدان نرفت. جیلین هم در رده‌بندی تیم‌های بسکتبال چین جایگاه مناسبی ندارد و امیدی به راهیابی این تیم به پلی‌آف نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها