رییس انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گو با جام جم آنلاین :

شماره گذاری هزار و 500 خودروی مونتاژی آمریکا در بلاتکلیفی

رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت : شماره گذاری بیش از هزارو 500 خودروی مونتاژی آمریکا وارد شده یه کشور همچنان در بلاتکلیفی است .
کد خبر: ۹۸۵۵۰۶
شماره گذاری هزار و 500 خودروی مونتاژی آمریکا در بلاتکلیفی

فرهاد احتشام‌زاد در گفت و گو با جام جم آنلاین افزود :واردات خودروهای آمریکایی متوقف شده است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی از شهروندان خودروهای مونتاژ آمریکا را خریداری اما دچار مشکل عدم شماره‌گذاری شده‌اند که بیشتر این خودروها شامل بی ام دبلیو و هویندا است و امیدواریم پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت حل این مشکل و جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر خریداران این خودروها اقدام لازم را انجام دهد.

رییس انجمن واردکنندگان خودرو همچنین از توقف ثبت سفارش واردات خودروهای مونتاژ شده در آمریکا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود : به دنبال توقف شماره‌گذاری خودروهای مونتاژ شده در آمریکا از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز از ابتدای ماه جاری ثبت سفارش واردات این خودروها را متوقف کرده است.

وی اظهار داشت بر اساس آنچه که به ما اعلام شده، توقف ثبت سفارش واردات خودروهای غیر آمریکایی مونتاژ شده در آمریکا موقتی و تا روشن شدن وضعیت نهایی است و امید می رود این مشکل هر چه زودتر حل شود .

سیما رادمنش - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
غلط كرده اند كه برخلاف دستور رهبر معظم انقلاب جنس آمریكایی لوكس وارد كرده اند.!!!!
تناقض
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
اهان مشكل پلاك شدنه فقط چون بویینگ كلا امریكایی ولی چون پلاك نمیشه مشكلی نداره چون همش میگفتم چرا تو واردات هم تبعیض هست كه خدا رو شكر حل شد

نیازمندی ها