باشگاه السویق عمان با انتشار تصویری از میلاد زنیدپور، بازیکن ایرانی اربیل عراق اعلام کرد که او برای امضای قرارداد با این باشگاه عمانی به این کشور آمده است. زنیدپور در کارنامه خود سابقه بازی در تیم‌های فولاد، سایپا، راه‌آهن، استیل‌آذین، داماش، سپاهان و پیکان را دارد. او چند سال پیش که عضو تیم استیل‌آذین بود، به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران مورد توجه باشگاه‌هایی چون استقلال و پرسپولیس قرار داشت!
کد خبر: ۹۸۴۸۸۸

اویس عزیزی دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان برای شرکت در تمرینات تیم لیگ برتری نفت تهران بزودی وارد تهران می‌شود. عزیزی مورد توجه مسئولان باشگاه نفت تهران قرار گرفته و قرار است در کنار دو دروازه‌بان ملی‌پوش تیم‌های ملی سوریه و لبنان برای شرکت در تمرینات و مذاکره با تیم علی دایی وارد ایران شود. عزیزی که سال گذشته به تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت شد در حال حاضر در تیم فوتبال آوارتا در لیگ 2 دانمارک بازی می‌کند. در صورتی که انتقال اویس عزیزی به نفت تهران قطعی شود، این نخستین حضور یک فوتبالیست افغان در لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

ایوب کلانتری، هافبک سیاه‌جامگان که به دلیل مشکلات مالی این باشگاه از جمع شاگردان خداداد عزیزی جدا شد، سرانجام به سایپا پیوست.کلانتری قراردادی یک سال و نیمه با سایپا امضا کرد تا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای نارنجی‌پوشان به میدان برود.

شنیده می‌شود محمدعلی ترکاشوند، مشاور اقتصادی علی‌اکبر طاهری که مسئولیت نقل و انتقالات پرسپولیس را بر عهده دارد، به دلیل جذب بازیکنان بی‌کیفیت اوکراینی در آستانه برکناری است. ترکاشوند که به دبی رفته، از زمان آغاز مذاکرات برای نقل و انتقالات نیم فصل، نقش فعالی ایفا نکرده است. هیچ بعید نیست او جای خود را به فرد دیگری بدهد. حتی از محمد امام وردی، معاون ورزشی سال‌های گذشته پرسپولیس که از قدیمی‌ترین کارمندان این باشگاه به شمار می‌رود به عنوان جانشین ترکاشوند یاد می‌شود.

در اولین تمرین تیم سایپا فهرست بازیکنان مازاد این تیم مشخص شد.تمرینات تیم سایپا بعد از چند روز تعطیلی امروز آغاز شد و در این تمرین بازیکنانی که کادرفنی آنها را در فهرست مازاد قرار داده بود حضور نداشتند. ابراهیم‌ شکوری، مهدی بدرلو، خلیل هلالی، مسعود حسن‌زاده، رینالدو مهاجم برزیلی و فیلیپ الساندرو دروازه‌بان برزیلی (به دلیل مصدومیت) بازیکنانی هستند که در نیم‌فصل دوم همراه این تیم حضور نخواهند داشت.

مربی سابق پرسپولیس به عنوان مربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران منصوب شد. علیرضا امامی‌فر که سابقه هدایت تیم‌های برق شیراز و پارسه تهران را در کارنامه خود دارد، به عنوان مربی تیم پرسپولیس نیز فعالیت داشت. بدین ترتیب لئون استپانیان و علیرضا امامی‌فر در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور جای فلوریس شاپ و مهرداد میناوند را خواهند گرفت تا به نوعی وزن نیمکت خونه‌به‌خونه بالاتر رود.

ساکت الهامی که دستیار نخست صمد مرفاوی در تیم صبای قم بود، از این تیم جدا شد و در نیم‌فصل دوم روی نیمکت صبا حضور نخواهد داشت. الهامی در دیدار صبا ـ استقلال پس از درگیری با محمد خرمگاه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شده بود.

نیما نکیسا بعد از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان داشت به عنوان مدیر با این تیم به ‌توافق رسید و قراردادش را امضا کرد. قرار است نکیسا که یکی دو روزی در مشهد حضور داشت، از فردا مجدد در تمرینات تیم فوتبال سیاه‌جامگان حضور پیدا کند. همچنین عباس مرداسی مدافع تیم فوتبال نفت آبادان، مدنظر خداداد عزیزی است و در صورتی که دو باشگاه برای جذب این بازیکن به‌ توافق برسند، این بازیکن به جمع یاران عزیزی اضافه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها