بسیج نماد وظیفه‌شناسی و فداکاری و پرداختن به اهداف والا با گذشتن از جان و مال است. بسیج یک فلسفه است و برای هر کشوری چنین تفکری لازم است و ملت ایران هم باید در همه عرصه‌ها تفکر بسیجی داشته باشد زیرا تفکر بسیجی تبلور ارزش‌هاست. اگر خدای نکرده کشور ما مورد تهاجم نظامی قرار بگیرد با همان تفکر و روحیه ارزشی، بسیجی‌ها همان‌طور که در زمان دفاع مقدس ثابت کردند، مطمئنا در آینده هم فداکاری خواهند کرد. در فعالیت‌های غیر نظامی هم بسیج همان طور که در گذشته حرکات بسیار خوبی انجام داد، در آینده هم نقش سازنده‌ای خواهد داشت.
کد خبر: ۹۸۴۳۸۶
بهترین خاطره‌ای که از زبان رهبرم شنیدم

ما چند وقت پیش حضور رهبر معظم انقلاب بودیم. ایشان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس برایمان نقل کرده‌ و فرمودند وقتی به فرودگاه اهواز رفته بودند، گروهی از جوانان ارمنی را مشاهده ‌کرده‌اند که برای کمک به شهید چمران عازم جبهه شده بودند و با ظاهر و روحیه بسیجی در منطقه حضور داشتند. این یکی از بهترین خاطراتی است که از زبان رهبر کشورم شنیدم و همیشه به این موضوع افتخار می‌کنم که در کنار برادران مسلمان، آشوری، زرتشتی و کلیمی خود، ما ارامنه هم توانستیم از این آب و خاک و ارزش‌های کشور و نظام دفاع کنیم و نگذاریم کشور به دست دشمن بیفتد.

خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات قانونی و حقوقی اقلیت‌های مذهبی عمدتا حل شده و ما اقلیت‌ها دارای آزادی برای انجام مناسک دینی، دارای آزادی فرهنگی، آموزشی و اجتماعی هستیم و حتی آزادی سیاسی داریم، البته مشکلات در هر کشوری به صورت طبیعی وجود دارد، منتهی ما قادر هستیم مشکلات خودمان را در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران حل کنیم و هیچ وقت نیاز به دایه مهربان‌تر از مادر نداشتیم. مسائلی هم داریم که با مسئولان نظام حل کردیم. قیم ما نظام جمهوری اسلامی ایران است و مشکلات مطرح شده ما همواره رسیدگی و حل شده است.

کارن خانلری

نماینده مسیحیان ارمنی در مجلس شورای اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها