رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به موضوع خانواده اهل بناب که فاقد سرپناه بوده و در بیابان زندگی می کنند ورود پیدا کرده و خدماتی را به این خانواده ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۳۳۶۱
ورود بهزیستی به موضوع خانواده اهل بناب ساکن در بیابان/ ترک اعتیاد والدین و تحویل فرزندان به بهزیستی

به گزارش جام جم آنلاین حسین اسدبیگی در گفت و گو با میزان گفت: چندی پیش در فضای مجازی گزارشی در رابطه با یک خانواده 4 نفره اهل شهرستان بناب واقع در آذربایجان شرقی منتشر شد.

وی افزود: این خانواده در یک فضای بسیار نامناسب و در شرایط بسیار بد زندگی می کنند و والدین به همراه دو فرزند خود در این محیط حضور دارند.

رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی به منظور بهبود وضعیت این خانواده اظهارکرد: هماهنگی های لازم با اورژانس اجتماعی شهرستان مراغه صورت گرفته تا آنها بازدیدی را از این خانواده داشته باشند و دستورات لازم در رابطه با آنها اتخاذ شود.

اسدبیگی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور قطعا به وضعیت زندگی این خانواده ورود پیدا کرده و در صورتی که تایید شود این خانواده از جامعه هدف سازمان به حساب می آیند، اقداماتی را به منظور بهبود وضعیت آنها انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه " اگر ثابت شود فرزندان حاضر در این خانواده بد سرپرست هستند اقدامات اساسی را برای آنها انجام خواهیم داد" تصریح کرد: در صورتی که فرزندان این خانواده بد سرپرست باشند و یا طبق شنیده ها اعتیاد داشته باشند، فرزندان خانواده تحویل گرفته شده و طبق حکم قاضی به سازمان بهزیستی سپرده خواهند شد.

رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور در خصوص کمک های سازمان بهزیستی به این خانواده خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به این خانواده کمک خواهد شد و این آمادگی را داریم که شرایط را برای ترک اعتیاد این افراد فراهم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
می گید اگر بد سرپرست باشن به جای اینكه باعث فروپاشی یه خانواده بشید كمكشون كنید یه سرپناه خوب پیدا كنن به پدر كار بدید و بچه ها رو از خانواده جدا نكنید فقر جرم نیست.

نیازمندی ها