رولینگ و 2 رمان جدید

جی‌کی رولینگ، خالق «هری پاتر» برای هوادارانش در توئیتر اعلام کرد در حال نوشتن دو کتاب جدید است که یکی با نام خودش و دیگری با نام مستعار منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۸۱۷۷۱

به گزارش مهرو به نقل از گاردین، رولینگ یک هدیه زودهنگام کریسمسی به هوادارانش داد و اعلام کرد در حال نوشتن دو رمان به صورت همزمان است.

او در پاسخ به سوالی که از وی در توئیتر مطرح شد و از او درباره نوشتن کتاب جدید سوال شده بود، اعلام کرد بزودی یک رمان جدید منتشر می‌کند. او گفت: دارم روی یک اثر ادبی کار می‌کنم.

گرچه وی جزئیات بیشتری در باره این کتاب‌ها اعلام نکرد، اما گفت یکی از این کتاب‌ها با نام خودش و دیگری با نام مستعار رابرت گالبرایت منتشر می‌شود به این معنی که باید از مجموعه کتاب‌های کارآگاهی وی باشد. این نویسنده آثار پرفروش گفت، نمی‌داند کدام‌یک از این دو کتاب زودتر منتشر می‌شود و به دست مخاطبانش می‌رسد.

او در پاسخ به سوال‌های طرفدارانش گفت: رمان دیگری درباره داستان نیوت اسکاماندر، قهرمان مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» نمی‌نویسد. او تاکید کرد این مجموعه فقط در قالب فیلم ادامه پیدا می‌کند.

خیلی‌ها منتظرند که کتاب جدید رولینگ به ادامه «هری پاتر» بپردازد. این در حالی است که او سال 2007 بصراحت اعلام کرد «هری پاتر و یادگاران مرگبار» آخرین کتاب از کتاب‌های پسر جادوگر و دوستانش خواهد بود.

رولینگ در پاسخ به توئیتر به هوادارانش گفت: از ساعت 5و55 دقیقه صبح شروع به نوشتن کتاب‌هایش می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که گفته بود در آن وقت صبح حتی نمی‌تواند لباس بپوشد چه برسد به این که قلم به دست بگیرد، گفت: بیدار شو، لپ‌تاپ را بکش توی تختخواب و شروع به کار کن. لازم به آرایش کردن و آراسته بودن ندارد. ناشر رولینگ نیز اعلام کرد درباره زمان انتشار کتاب‌ها نمی‌تواند اطلاعاتی ارائه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها