عمل جراحی‌ بانوی تنیسور مطرح و برنزی المپیک ۲۰۱۶ که چاقو خورد بود، موفقیت‌آمیز بوده است.
کد خبر: ۹۸۱۵۹۱
تنیسور چاقو خورده به میادین باز می گردد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، روز گذشته (چهارشنبه) سارقی به بهانه خواندن کنتور برق به آپارتمان پترا کویتووا، تنیسور مطرح اهل جمهوری چک در شهر «پروستیوف» واقع در جمهوری چک وارد شد و پس از اینکه با مقاومت این تنیسور برنزی المپیک 2016 ریو مواجه شد، پنج انگشت دست چپ وی را با چاقو زخمی و سپس از محل متواری شد. زخم‌هایی که در دست کویتووا ایجاد شده، نسبتاً عمیق هستند. پس از این ماجرا او پلیس را در جریان این اتفاق قرار داد و بعد راهی بیمارستان شد.

پزشکان اعلام کردند عمل جراحی بر روی تاندون و عصب‌های آسیب‌دیده این تنیسور 26 ساله که در رده‌بندی جهانی تنیس بانوان در مکان یازدهم است، موفقیت‌آمیز بوده است. پزشکان خوشبین هستند که قهرمان دو دوره گرنداسلم ویمبلدون بتواند دوباره به میادین مسابقه بازگردد و این اتفاق احتمالاً تا 6 ماه آینده خواهد افتاد.

رادک کبرل، جراحی که این این تنیسور چپ دست را عمل کرده، گفت: کویتووا ابتدا باید 14 روز استراحت مطلق کند و پس از آن فرایند ریکاوری خود را گام به گام به مدت 6 تا 8 هفته پیگیری کند. اگر فرایند ریکاوری وی به خوبی پیش برود، او پس از 3 ماه می‌تواند راکت به دست بگیرد، اما نباید بازی کند. بهترین سناریو برای پترا این است که پس از 6 ماه بتواند به زمین‌های تنیس بازگردد. او از نحوه عمل جراحی‌اش خوشحال است و در شرایط روحی خوبی به سر می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها