پلان آخر

راز جوانی

هومن حاجی عبداللهی در شبی که برنامه دورهمی به‌واسطه حضورش فضای شادتری پیدا کرده بود، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
کد خبر: ۹۸۱۴۵۹

او در پاسخ مدیری ابتدا چگونگی حضورش در سریال پایتخت را این‌طور شرح داد که ابتدا برای بازی در نقش مجری مسابقه تلفنی پایتخت دعوت شد، اما قبول نکرد و با توجه به شناخت قبلی محسن تنابنده از او، نقش رحمت به او پیشنهاد شد. نقش تک‌قسمتی، اما خوبی که او به توصیه تنابنده آن را قبول کرد و در سری‌های بعدی دقایق حضورش اضافه هم شد. حاجی عبداللهی که به گفته خودش یک‌سال و نیم است اجرا نمی‌کند، دغدغه این روزهایش را بازیگری دانست و عنوان کرد کمی از اجرا کردن خسته شده بود و از طرفی احساس می‌کرد به اندازه کافی مجری برنامه‌های مختلف بوده است. در این برنامه وقتی نوبت به پرسش از سن و سال شد مدیری از حاجی عبداللهی خواست که راز جوان ماندنش را هم توضیح دهد که او جواب داد معمولا شاد است و اگر هم در جمعی باشد آنها را شاد کرده و حالشان را خوب می‌کند.

راهکاری برای فعالیت همه

سیامک اطلسی بازیگری که چندی پیش سریال هشت و نیم دقیقه از او پخش شد در گفت‌وگو با میزان از شرایط بازیگری این روزها گلایه کرده است.

او جوانگرایی را از علت‌های کم کاری نسل خودش ذکر کرده و گفت که در حال حاضر همه بیشتر به سوی جوانگرایی رفته‌اند و برای سنین او فیلمنامه نوشته نمی‌شود. اگر هم نقشی پیشنهاد شود، نقش پدر است که بسیار تکراری شده است و دوستان هم دوره او دیگر این نقش‌ها را بازی نمی‌کنند.

او البته پیشنهادی برای برون رفت از این وضعیت هم داشت و حضور ژانرهای متفاوت در این باب را تاثیرگذار دانست و اعلام کرد که چنانچه به سمت گونه‌های متفاوت همچون پلیسی، اکشن یا جنایی برویم شخصیت‌هایی خلق می‌شوند که بازیگران با هر سنی می‌توانند در آن ایفای نقش کنند.

شب شلوغ امروزی‌ها

مجری، داوران و عوامل برنامه شب کوک سابق یا آوا نو فعلی در میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) وقتی مهمان برنامه امروزی‌ها شدند حسابی با اتفاقات مختلف و سوالات مجری برنامه شوخی کردند و فضای شادی را رقم زدند. آنها حال و هوای شب‌کوک را نیز همراه خود داشتند، چرا که در طول برنامه مدام از پدرام کریمی مجری امروزی‌ها درخواست می‌کردند که آواز بخواند که او هم هربار انجامش را به عقب می‌انداخت. برنامه‌ای که به‌واسطه شوخ‌طبعی‌های پنج مهمانش تقریبا از حالت معمول گفت‌وگوی مجری و مهمان خارج شده بود، اندک لحظات جدی نیز داشت که یکی از آنها درباب زمان شروع سری جدید شب کوک بود که باربد بابایی گفت که از انتهای سال برنامه با نام آوا نو آغاز خواهد شد و تا خرداد ادامه خواهد داشت و شرکت‌کنندگان نیز از چند روز آینده مشخص خواهند شد.

شروع دوباره

علیرضا عصار خواننده‌ای که صدا و آثارش پس از گذر سال‌ها، هنوز پای ثابت پخش در رادیو و تلویزیون است گویا پس از دوری چند ساله، قصد بازگشت به فضای موسیقی را دارد. او در این باب به مهر گفت که پس از شش سال دوری اصلا به مناسب بودن یا نبودن زمان بازگشت فکر نکرده و برای عملی کردن این تصمیم تنها به خودش رجوع کرده و به هیچ عنوان بازار موسیقی هدف او نبود. عصار درباره فراموشی‌اش در نظر مردم نیز حرف‌های جالبی زد، او گفت که در طی این سال‌ها با افراد نوجوان تا سالمند فراوانی برخورد کرده است که از او درباره دلایل نبودش را می‌پرسیدند و این موضوع سبب شد تا احساس کند فراموش نشده است. موضوعی که به گفته عصار سبب شده است جان او به لحاظ روحی از مردم تغذیه شود و به هیچ عنوان به رفتن از این مملکت و هر چیز منفی فکر نکند. به همین جهت در سال‌های دوری در خانه نشسته، غصه خورده، اما چیزی جز شکر هزار باره خدا در روز بر زبانش جاری نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها