پزشک زن شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او از سوی پلیس آغاز شده است.
کد خبر: ۹۸۱۱۸۰
مرگ پزشک زن حین کار در رودسر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، دکتر مریم ناصری متخصص جراحی عمومی و پزشک با وجدان و باسواد بیمارستان رودسر که سال قبل هم بعنوان پزشک نمونه انتخاب شده بودند، در حین کشیک در بیمارستان درگذشت. شاهدین صحنه سکته قلبی را احتمال مرگ وی می دانند.

مریم ناصری از جمله پزشکان طرح سهمیه زنان بود که چند ماه پیش بخاطر فوت پدر دچار فشار روحی بوده و از طرفی بدلیل تنهایی مادرش درخواست انتقالی به شهر خودش را داشته که معاونت درمان استان گیلان با انتقال وی به شهرش رشت مخالفت کردند.

بررسی آخرین پیامهای وی در تلگرام به دوستانش نشان می دهد وی در مورد تعهد سهمیه زنان که ابتدا چهار ساله بوده و سپس 12ساله شده است ناراحت بوده و اعلام کرده بوده که به دلیل فشار روحی و شرایط سخت دوری از خانواده و عدم همکاری مسوولین ،طرح سهمیه زنان را رها خواهد کرد و و ادامه کار نمی دهد.

تحقیقات در مورد علت مرگ او که در زمان شیفت کاری او در پاویون پزشکان بیمارستان رودسر اتفاق افتاده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
بیچاره بی پارتی؟دردناكه دردناك
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
۰
۰
یعنی واقعااینم مشكلیه كه آدم به خاطرش سكته كنه چندتامشكل پیش پاافتاده به هرحال خدارحمتشون كنه
سهمیه زنان
United States of America
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
برادر یا خواهر طرح غیرقانونی برای سهمیه زنان عامل مرگ وبدبختی این متخصصان است.خجالت بكشید!!
رضا ملكی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
۰
۰
خدا رحمتش كنه و به مادرش صبر عنایت كنه انشالله و به مسئولین حس مسئولیت بیشتری عنایت كنه كه سرمایه های كشورمون كه این عزیزان هستن به این راحتی به فنا نره .
صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
۰
۰
با سلام.من و جمعی از همكاران و دوستان خانم دكترتصمیم داشتیم با مجوزی كه در روز چهارشنبه از وزارتخانه دریافت كردیم در محل نمازخانه وزارت مراسم یادبود برگزار كنیم.متاسفانه مسئولان علیرغم دادن مجوز آن را كنسل كرده وحتی ابراز همدردی با داغداران این پزشك نمونه و جوان نكردند.امیدوارم رسانه هاكه با شور وهیجان خطاهای بخشی ازجامعه پزشكی را تیتر میكنند.اندكی منصفانه به این موضوع هم بپردازند.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
۰
۰
این خانم دكتر با وجدان و فرشته صفت هیچ احتیاجی به همدردی مسئولین نداره.لیاقت همچین طلایی رو نداشتن.واقعا متاسفم
جعفر صابری
United States of America
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
۰
۰
صحبت من با آقای دكتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان است. بنظر جنابعالی یك پزشك كه بعلت مشكلات خانوادگی خود در شرایط روحی مناسبی نبوده است علیرغم انجام تعهد طرح خود سماجت آقای معاونت درمان استان گیلان با عدم موافقت با انتقال وی به شهرش (رشت) خدمت به مردم رودسر بوده است؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت با شد مسئول مرگ پزشك جوان و متخصص مرحومه مریم ناصری كه بارها با طرح مشكلاتش برای مسئولین اداره درمان استان گیلان و درخواست انتقال به رشت چه كسی می باشد؟ آیا با مرگ ایشان و از دست دادن یك متخصص و داغدار نمودن خانواده ای كه جدیدا بدلیل از دست دادن پدر آنمرحومه غم آنرا فراموش نكرده بودند،كمك پزشكی بمردم رودسر شد؟ آن معاونت محترم و جنابعالی لحظه ای خودتان را جای خانواده داغدار این مرحومه بگذارید. حال چه احساسی دارید هنوز هم فكر می كنید تصمیم گیری درستی كرده اید؟
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
چقدر شاغل دیگر در همین زمینه و یا گسترده تر از آن مرده اند آیا جون آنها شلغم بوده كه هیچ صدایی در نیامد برایشان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
كسی كه مسئولیت جایی را برعهده داره وقتی نامه ای را امضا می كنه باید بدونه كه اگر به ناحق دستور مناسبی نده گرفتار حق الناسی خواهد شد كه در اون دنیا و این دنیا باید پاسخگو باشه...اگر حالا وجدان داشته باشه... و اگر نداشته باشه خودش را الان طوری دیگه توجیه میكنه....
87673
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
روان پاكش شاد
زن مظلوم
Germany
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
سهمیه زنان اگردرست بود چراحذف شد؟سهمیه ای كه حذف شد طرحش هم باید حذف شود چون طرح جداكردن بیمارستانها(طرح انطباق) عملی نشده است طرح این نخبه گان وخادمان مردم بایدبكلی حذف شود چون محل خدمتی(همانا بیمارستان مطلقا زنانه) برایشان وجود ندارد واصلا این سهمیه ربطی به مناطق محروم ندارد وآنهاكه باكمترین نمره ازسهمیه مناطق محروم استفاده كرده اند الان دركلانشهرها جلوس نموده اند چطوره به محل خدمت اصلی شان بازگردند..والسلام.
majid
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
حیف
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها