همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: از سرمربی استقلال انتظار داشتم بازیکنان در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم پورحیدری شرکت می‌کردند.
کد خبر: ۹۸۱۱۷۰
شجاعی: از منصوریان انتظار داشتم بازیکنان را به مراسم چهلم پورحیدری می‌فرستاد

به گزارش جام جم آنلاین ، فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری در گفت و گو با تسنیم از اینکه بازیکنان استقلال به مراسم چهلم همسرش نیامده اند ناراحت است.

وی در این گفت و گو اظهار داشت: منصوریان زحمت کشید و لطف کرد و به مراسم چهلم آمد، اما مردم مدام از ما سؤال می‌کردند چرا بازیکنان استقلال حضور ندارند و منصورخان را تنها گذاشته‌اند. انتظار داشتم، منصوریان برای بازیکنان برنامه‌ریزی می‌کرد و در نهایت با یک دستگاه اتوبوس آنها را به مراسم چهلم می‌آورد. البته وظیفه سرمربی این کارها نیست، اما چون مردم سؤال می‌کردند، مجبور شده بودیم پاسخ دهیم.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال برای فرستادن مداح به مراسم پورحیدری از همسر او پول گرفته گفت: ما برای مراسم منصور از باشگاه استقلال و شخصی به نام آقای مالک درخواست مداح کرده بودیم. نمی‌دانم مداح را از کجا آورده بودند، اما زحمت این کار کشیده شد. همان روز آقای مالک گفتند که پول مداح را باید به حسابش واریز کنیم. ما هم این کار را انجام دادیم، اما شایعاتی مطرح شد که پول به حساب باشگاه رفته است. تصور ما این بود که باشگاه استقلال هزینه مداح را پرداخت خواهد کرد. ما که این همه هزینه کرده بودیم و مبلغ 700 هزار تومان پول مداح هم به این هزینه‌ها اضافه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها