جمعه این هفته صورت می گیرد

رونمایی از خودروهای جدید BMW در ایران

مزدا موسوی مدیر بازاریابی BMW با اشاره به ورود محصولات جدید این برند در ایران از رونمایی خودرو سری هفت این شرکت در روز جمعه آتی خبر داد و گفت : در یک ماه نیم آینده به فاصله دو هفته در میان خودروهای سری هفت،خودروی I۸ و خودروهای سری یک و دو را رونمایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۸۰۳۱۴
رونمایی از خودروهای جدید BMW در ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خودرونگاران ، این مدیر BMW همچنین در خصوص محدودیت ورود خودروهای بالای ٢٥٠٠سی سی به ایران و ورود سری هفت BMW تصریح کرد: این خودرو با موتور ٢٥٠٠سی سی وارد می‌شود و به دلیل سبک شدن وزن بدنه مشکلی برای خودرو نیست و می توان گفت این خودرو مورد توجه قرار خواهد گرفت.

موسوی قیمت این خودرو در مدلهای مختلف آن را ٦٧٠ تا ٧٤٥ میلیون تومان عنوان کرد، وی همچنین عدم شماره گذاری X4 را تایید کرد و گفت :همچنان منتظریم تا نظر دولت را در این خصوص بشنویم.

موسوی همچنین در خصوص اخذ نمایندگی BMW تایید کرد : با توجه به سابقه فعالیت شبکه گسترده خدمات پس از فروش و امداد خودروهای مان قطعا نماینده انحصاری BMW هستیم و در حال حاضر به صورت واسطه ای با نماینده اصلی در حال فعالیت هستیم.

موسوی همچنین در خصوص بازار در اختیار پرشیا خودرو گفت : ما٣٠ درصد بازار BMW های موجود در بازار را در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که به همه خودروهای موجود در ایران سرویس خواهید داد گفت: طبق. وظیفه مان. ما به همه خودروهای برند BMW خدمات ارائه میکنیم در حال حاضر حتی چند میلیارد تومان قطعات خودروهای سری ٢٠١١ در انبار ما وجود دارد تا بتوانیم در صورت نیاز به دارندگان این خودروها سرویس ارایه بدهیم.

موسوی در مورد احتمال تولید در ایران نیز تاکید کرد : تولید داخل همیشه یک پای مذاکره در ایران است ولی ما تلاش نخست مان اخذ نمایندگی رسمی در ایران است. ولی به هر حال تابع قوانین کشور هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها