بهروز رضوی و پریچهر بهروان در بلندترین شب سال با برنامه «شب انار» از شبکه رادیویی تهران پذیرای مهمانان خواهند بود.
کد خبر: ۹۸۰۲۶۹
«شب انار» با بهروز رضوی و پریچهر بهروان در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، امیرحسین ثقفی تهیه کننده برنامه از دورهمی رادیو تهران در شب یلدا خبر داد و گفت: بعد از سالها بهروز رضوی و پریچهر بهروان با حضور پیشکسوتان عرصه رادیو و تلویزیون، سینما و تئاتر، دوبله و موسیقی، فرهیختگان رادیو تهران را در شب یلدا همراهی می کنند.

لوریس چکنواریان، آهنگساز و رهبر اکستر سمفونیک تهران و منوچهر والی زاده دوبلور و بازیگر پیشکسوت از مهمانان این شب خواهند بود.

سامان گلریز، آشپز معروف و حمید سپیدنام مالک برند «مستر تیستر» در برنامه شب انار حضور دارند و درباره طبخ غذاهای خاص شب یلدا با شنوندگان گفت وگو می کنند.

وی افزود: گفت‎وگو با نصرالله حدادی تهران‎شناس درباره مراسم شب‎ چله در شهر تهران، پخش قطعات نمایشی با موضوع شب‎یلدا و دورهمی خانواده ها و ارتباط با مخاطبان و... از جمله بخش های ویژه برنامه شب انار است.

علاوه بر این؛ در این ویژه برنامه تلاش می شود تا فلسفه شکل‎گیری آئین باستانی مردم ایران زمین با احیای سنت‎های قدیمی ایرانی ترویج شود.

جنگ اجتماعی شب انار کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران که با هدف فراهم آوردن لحظات فرح‎بخش در شب‎یلدا از ساعت 21 به مدت 150 دقیقه مهمان خانه های گرم مخاطبان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها