فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر و کشف 1747 کیلو انواع مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۵۹۶

به گزارش جام جم، سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر با اشراف اطلاعاتی و در عملیاتی مشترک با سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند مسلح را که به صورت شبانه در محورهای فرعی این شهرستان اقدام به جابه جایی مواد مخدر می‌کردند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان مسلح که با یک دستگاه خودرو در حال جابه‌جایی مواد مخدر بودند با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر و در حالی که خودروی حامل مواد مخدر دچار حریق شده بود، از محل متواری شدند. ماموران در این عملیات موفق به کشف 792 کیلوگرم سوخته تریاک و 60 کیلوگرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات منسجم پلیسی دیگر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک قاچاقچی مسلح را که با دپوی مواد مخدر قصد انتقال این مواد به استان‌های مرکزی کشور را داشت، شناسایی و دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه وی، 487 کیلوگرم تریاک همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند. سردار رحیمی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس موفق به دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف 223 کیلوگرم تریاک و 185 کیلوگرم حشیش و توقیف چند دستگاه خودرو شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها