واکنش قهرمان المپیکی تکواندو به نتایج اخیر

پولادگر باید برود

استعفای دو نفر از اهالی فنی تکواندو مورد رضایت کارشناسان و مربیان این ورزش نیست و آنها به دنبال استعفای نفر اول فدراسیون تکواندو یعنی پولادگر هستند. رئیس فدراسیون تکواندو اینک در تیررس منتقدانش قرار گرفته، زیرا تکواندو بعد از ناکامی در المپیک، در گرند پری و مسابقه‌های جهانی هم ناکام بود و انتقادها از عملکرد رئیس فدراسیون تکواندو به اوج رسیده است.
کد خبر: ۹۷۸۹۸۱

هادی ساعی، قهرمان دو دوره المپیک از منتقدان سرشناس پولادگر است که این روزها می‌گوید اخبار بد این ورزش حال همه را بد کرده است. او می‌گوید: به دلیل بدرفتاری‌ها و تصمیمات غلطی که رئیس فدراسیون ایران گرفته در ایران به سالن مسابقات نمی‌روم و اینک هم کار به اینجا کشیده است. همه بزرگان تکواندو بیرون نشسته‌اند و حسرت اتفاقات بد را می‌خورند و این موضوع جای تاسف دارد. چون مسیری برای حضور این عزیزان نیست. همه درها به روی آنها بسته شده است. شخصا هیچ علاقه‌ای ندارم با این فدراسیون کار کنم.

ساعی درباره استعفای غلامحسن ذوالقدری از مدیریت سازمان تیم‌های ملی تکواندو می‌گوید: استعفای او تاثیری در روند اتفاقات تکواندوی ایران ندارد، زیرا او منفعل بود و تاثیری نداشت. ذوالقدری کمیته سازمان تیم‌های ملی را تک‌نفره اداره می‌کرد و این استعفا از نظر من کاملا صوری بوده است برای این که بگویند اقدامی کرده‌اند، اما این تصمیم از قبل پیش بینی شده بود و من می‌گویم سیروس رضایی هم جانشین اوست. می‌خواهند به این شکل افکار عمومی را منحرف کنند.

قهرمان تکواندوی المپیک درباره مدیریت فدراسیون می‌گوید: استعفا باید در راس فدراسیون صورت بگیرد. تا امروز این موضوع را نگفته بودم، اما متاسفم برای تکواندو که حال و روز بدی پیدا کرده است و همه خانواده و بزرگان تکواندو از آن ناراحت هستند. جای تامل دارد و آقایان در راس فدراسیون باید به این موضوع فکر کنند که تا چه اندازه می‌خواهند با آبروی تکواندو و ایران بازی کنند. به عنوان یک قهرمان در باکو به علت باخت‌های بد تحقیر شدم. زودتر به ایران برگشتم زیرا می‌دانستم چه اتفاقاتی در جام جهانی باکو برایمان رخ خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها