در نشست خبری محله گل و بلبل مطرح شد؛

عمو پورنگ با برنامه‌ ایی خانواده محور برمی‌گردد

داریوش فرضیایی گفت: خیلی خوشحالم که در سری جدید محله گل و بلبل به موضوع مبتلابه خانواده‌ها پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۶۵۹
عمو پورنگ با برنامه‌ ایی خانواده محور برمی‌گردد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، این مجری نام آشنا در نشست خبری محله گل و بلبل با بیان این مطلب افزود: من معتقدم که بزرگترها در فضای مجازی از بچه‌ها عقب‌تر هستند و در این زمینه فقط فعل « نکن» را به کار می‌برند. در صورتی که می‌بایست سواد مجازی‌شان را بالا ببرند.
فرضیایی گفت: متأسفانه فضای مجازی سرگرمی خوبی برای بچه‌ها شده است که خانواده‌ها را هم راحت‌تر کرده اما همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در آینده و تربیت فرزندان خواهد شد.
در ادامه مسلم آقاجان‌زاده ، تهیه‌کننده برنامه محله گل و بلبل گفت: سری دوم محله گل و بلبل را هفته گذشته کلید زدیم. در سری دوم چندین دکور به مجموعه دکور قبلی برنامه اضافه شده است. از این‌ها می‌توان به خانه گلدون‌خان و نازخاتون به همراه چهار عروسک و همچنین خانه آقای خوشحال به همراه همسرش اشاره کرد. در ادامه نیز گل‌فروشی این محله به مغازه تبدیل شده که شریک آن پدربزرگ عموپورنگ است.
وی با اشاره به بازیگران جدید در سری جدید این برنامه بیان داشت: در سری جدید ملیکا شریفی‌نیا در نقش نازخاتون همسر گلدون‌خان را ایفا می‌کند و همچنین سارا خوئینی‌ها نقش همسر نادر سلیمانی. شخصیت دیگری به نام برفک با بازی مجید سیاری به این مجموعه اضافه شده است که در حقیقت شمایلی از شیطان دارد. در بخش گل‌فروشی نیز که به مغازه‌ای تبدیل شده فرهاد بشارتی نقش پدربزرگ پوررنگ را ایفا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها