تیم‌های صمد ومهدی، بازیکن خوب خارجی ندارند

حدادی: بازی به بازی بهتر می‌شویم

گوانگجو و سیچوآن با صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین پیش می‌روند. بازیکنان بسکتبال ایران ستاره‌های تیم‌های خود هستند که در هر مسابقه همراه این تیم‌ها می‌درخشند.
کد خبر: ۹۷۷۲۸۵

گوانژو با صمد نیکخواه بهرامی در آخرین مسابقه خود، ژچیانگ را 125 بر 95 برد. کاپیتان پیشین تیم ملی در این مسابقه 36 دقیقه و 23 ثانیه در میدان بود و با 28 امتیاز، یک ریباند، پنج پاس منجر به گل و یک توپ‌ربایی، نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد.

در دیگر مسابقه بسکتبالیست‌های سیچوآن، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 103 بر 98 کینگ دائو را مغلوب کردند. حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال 33 دقیقه و 10 ثانیه بازی کرد و با 17 امتیاز، 14 ریباند، پنج پاس منجر به گل و دو بلاک‌شات همانند همیشه برای تیمش درخشید.

حامد حدادی که ایران را با آسیب‌دیدگی ترک کرده بود و در اردوی سیچوآن به درمان مشغول بود، این روزها به شرایط آرمانی نرسیده است. او می‌گوید: خیلی مواقع با درد بازی می‌کنم. چند هفته‌ای پایم در گچ بود و بیشتر روی بالاتنه کار کردم. به همین دلیل هنوز از شرایط ایده‌آل دور هستم. هرچه فصل گذشته شرایطم خیلی خوب بود و می‌توانستم بازی‌های بهتری انجام بدهم، اما امسال با آسیب‌دیدگی‌ای که دارم، این فرصت از من گرفته شده است.

سیچوآن با وجود درخشش حامد حدادی، در رده بندی لیگ چین جایگاه نامناسبی دارد. ستاره ایرانی این تیم درباره موقعیت سیچوآن می‌گوید: تیم ما مشکل خاصی ندارد، اما همه تیم‌هایی که جلوی ما می‌آیند، با توجه به این که قهرمان فصل گذشته هستیم، با انگیزه هستند. سال گذشته با سه خارجی بازی می‌‌کردیم، اما امسال با دو نفر؛ هر چند یک بازیکن جدید به تیم اضافه شده که برای هماهنگی وقت می‌خواهد.

لیگ چین با همه فشردگی و سبک متاثر از NBA برای تیم‌ها فرصت‌های زیادی باقی می‌گذارد که در طول فصل به شرایط ایده‌آل برسند. سیچوآن امیدوار است در پلی آف جبران کند و به جایگاه قبلی برگردد. حدادی می‌گوید: ادامه بازی‌ها بستگی به نتایج تیم دارد. تیم‌های هفتم تا دوازدهم برای باقی ماندن در کورس هشت تیم برتر، به هم نزدیک هستند و با یک برد یا باخت، جایگاهشان تغییر می‌کند.

ستاره تیم ملی بسکتبال درباره وضعیت تیم‌های صمد نیکخواه بهرامی و کامرانی گفته است: تیمی که صمد در آن بازی می‌کند، خارجی‌های ضعیفی دارد و به همین دلیل نتوانستند نتایج خوبی بگیرند، اما یاران کامرانی، وضعیت‌شان در این فصل نسبتا بهتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها