منتقدان تلویزیونی در انتظار پخش مجموعه تازه گیلرمو دل تورو هستند. تهیه‌کنندگان «شکارچیان کوتوله‌های ساکن غار»، آن را برای پخش در اواخر دسامبر آماده کرده‌اند. آنها به منتقدان و تماشاگران تلویزیون وعده یک اثر جذاب و تماشایی را داده‌اند.
کد خبر: ۹۷۶۳۳۵

تا دو هفته دیگر ـ یعنی 23دسامبر ـ تکلیف این فانتزی علمی ـ تخیلی و ماجراجویانه با تماشاگران کنجکاو معلوم خواهد شد. شبکه نت‌فلیکس کار مشترک دل تورو و واحد انیمیشن کمپانی دریم ورکز را روی آنتن می‌فرستد. این شبکه تلویزیونی که البته خودش هم دستی در تولید مجموعه‌های پرسروصدا و پربیننده دارد، هیچ نقشی در تولید و ساخت این انیمیشن ندارد. با این حال، مدیران آن می‌توانند ادعا کنند پخش‌کننده مجموعه هستند و این امتیازی بزرگ برای آنهاست.

ران پرلمن، کسلی گرامر، استیون یئون و چارلی ساکسون، ازجمله بازیگران شناخته شده و مطرحی هستند که صداهای خود را به کاراکترهای مختلف و رنگارنگ این انیمیشن کامپیوتری قرض داده‌اند. آنها به جای کاراکترهایی صحبت می‌کنند که از دوستان شخصیت اصلی ماجرا هستند. کاراکتر اصلی داستان هم صدای آنتون یلچین را روی خود دارد. استیون اسپیلبرگ با یاد کردن از داستان کتاب دل تورو به عنوان یک افسانه کلاسیک، آن را کاری در حد انتظار واحد انیمیشن کمپانی فیلمسازی خود معرفی می‌کند. داستان مجموعه هم مثل بسیاری از افسانه‌های شاه پریان قدیمی، نبرد بین دو نیروی خیر و شر را به نمایش می‌گذارد. مجموعه شکارچیان کوتوله‌های ساکن غار در یک فصل تولید شده و تماشاگران آن را در 13 قسمت تماشا خواهند کرد. وظیفه کارگردانی 13 اپیزود این کمدی اکشن علمی ـ تخیلی را یک گروه چهار نفره انجام داده‌اند. از این جمع، دو کارگردان آمریکایی و دو نفر دیگر مکزیکی هستند. دل تورو نویسنده اصلی فیلمنامه مجموعه است و آن را با همکاری سه فیلمنامه‌نویس دیگرآماده کرده است. با وجود علاقه بسیار زیاد فیلمساز به این پروژه، او کارگردانی هیچ یک از اپیزودهای آن را انجام نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها