نیکلاس کیج برای فیلم تازه‌اش، راهی یک دنیای علمی تخیلی می‌شود. این درام دلهره‌آور با نام «آژانس نژاد بشر» از امروز در کشور کانادا جلوی دوربین می‌رود. کیج بازی در این فیلم را در حالی شروع کرده که طی ماه‌های گذشته خبر تولید چند فیلم مختلف با حضور او در رسانه‌های گروهی به چاپ رسید. اما هیچ‌یک از این فیلم‌ها به مرحله تولید و فیلمبرداری نرسید.
کد خبر: ۹۷۵۹۷۴

کل صحنه‌ها در لوکیشن‌های مختلف دو شهر تورنتو و مونترال فیلمبرداری می‌شوند. خط اصلی داستان این درام علمی تخیلی در ارتباط با موضوع گرم شدن تدریجی کره زمین است. این موضوع در یکی دو سال اخیر، بحث محوری بسیاری از کشورهای دنیا بوده و جلسات بین‌المللی زیادی برای مقابله با آن برگزار شده است. راب کینگ کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. او این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از دیو شولتز کارگردانی می‌کند.

داستان فیلم در سال 2030 اتفاق می‌افتد، زمانی که کره زمین تحت تاثیر موضوع گرم شدن تدریجی آب و هوا در مرحله خطرناک و غیرقابل بازگشتی قرار گرفته است. مردم از این وضعیت بشدت ترسیده و از حکومت‌های خود می‌خواهند اقدامات لازم را برای سلامتی آنها انجام دهند. در چنین شرایطی، دولت مرکزی آمریکا دست به تشکیل یک اداره مخفی می‌زند. وظیفه این اداره، پیدا کردن شهروندان برگزیده‌ای است که باید به یک محل امن و مطمئن در منطقه‌ای نامعلوم فرستاده شوند. این مکان مخفی با نام «ایدن جدید» شناخته می‌شود. شهروندان انتخاب شده باید در آینده کمک کنند تا نسل انسان منقرض نشود.

نیکلاس کیج در آژانس نژاد بشر در نقش یکی از ماموران اصلی این آژانس مخفی ظاهر می‌شود. او مسئول بررسی پرونده یک مادر مجرد و پسر کوچک اوست. اما تحقیقات او، داستان فیلم را وارد مرحله تازه و پیش‌بینی نشده‌ای می‌کند. نقش مادر و پسر کوچک را سارا لیند و جیکوب دیویس بازی می‌کنند. کار فیلمبرداری فیلم حدود 45 روز طول می‌کشد. سازندگان این درام علمی تخیلی امیدوارند بتوانند آن را برای نمایش عمومی در آخرین روزهای فصل تابستان سال آینده میلادی آماده کنند. برای تولید فیلم، هزینه‌ای 60 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

نیکلاس کیج 52 ساله که در سال‌های اخیر فیلم موفقی روی پرده سینماها نداشته، بتازگی با کمدی اجتماعی «ارتش یک نفره» دیدار تازه‌ای با تماشاگران سینما داشت. این فیلم براساس یک ماجرای واقعی ساخته شده و کیج در آن، در نقش گری فالکنر ظاهر شده است. او یک شهروند معمولی بود که تصور می‌کرد برای انجام ماموریتی مهم انتخاب شده است. این ماموریت که مربوط به دستگیری اسامه بن لادن رهبر القاعده بود، فالکنر را راهی کشور پاکستان و یک ماجراجویی عجیب و غریب خنده‌دار کرد. لری چارلز کارگردان این کمدی درام انسانی بود. سازندگان فیلم پس از آماده شدن آن، تصمیم گرفتند برایش اکران عمومی سینمایی نگذارند. به همین دلیل، ارتش یک نفره مستقیما سر از بازار ویدئو درآورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها