هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر یک قربانی داشت؛ رسول خطیبی.
کد خبر: ۹۷۴۷۹۲

نتایجی که رسول در ماشین‌سازی گرفته، چیزی نزدیک به فاجعه است. او در 12 هفته فقط شش امتیاز گرفت و شاید اگر هر مربی دیگری هم به جای او بود، بهترین گزینه را که همان استعفا باشد، انتخاب می‌کرد. حالا ماشین‌سازان هم به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده گزینه مناسبی را برای جانشینی خطیبی انتخاب کنند. از تبریز خبر می‌رسد که ماشین‌سازان مذاکره با فرهاد کاظمی را آغاز کرده‌اند و احتمالا این مربی جانشین رسول خطیبی خواهد شد. کاظمی که در ابتدای فصل سرمربی سیاه‌جامگان بود، در همان یکی دو بازی ابتدایی فصل وقتی مشکلات مالی سر باز کردند و او دید با این شرایط نمی‌تواند کمکی به مشهدی‌ها بکند، از جمع آنها جدا شد. کاظمی تخصص این را دارد که تیم‌های بحران‌زده را از بحران خارج سازد و حداقل کاری کند که آنها به دسته پایین‌تر سقوط نکنند.

مخالفت سایپا با استعفای فرکی

سایت باشگاه سایپا نوشت: با استعفای سرمربی تیم فوتبال سایپا مخالفت شد و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.

حسین فرکی، پس از شکست مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا کرد که برهمین اساس، هیات مدیره باشگاه دیروز (شنبه) با حضور فرکی و سایر اعضا تشکیل جلسه داد. فرکی در این جلسه ضمن تاکید بر استعفای خود، گزارشی از عملکرد فنی تیم ارائه کرد. اعضای هیات مدیره پس از شنیدن صحبت‌های فرکی ضمن مخالفت با استعفای وی، بر حمایت از این مربی تاکید کردند. همچنین پیش از تشکیل جلسه هیات مدیره، جمعی از بازیکنان سایپا با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه، ضمن حمایت از فرکی خواستار مخالفت با استعفای وی از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه شده بودند.

خطیبی به خواسته دیگران کنار رفت

رسول خطیبی پس از شکست مقابل پرسپولیس نیز نمی‌خواست استعفا بدهد. این موضوع را یکی از اعضای کادرفنی ماشین‌سازی به ما گفت و ادامه داد: «انصافا در بازی مقابل پرسپولیس، ماشین‌سازی عملکرد خوبی داشت و مثلا اگر تک به تک نریمان جهان یا پنالتی قاسمی‌نژاد گل می‌شد، ما بازی را می‌بردیم، اما رسول بعد از بازی نمی‌خواست استعفا بدهد چون راه متحول کردن تیم را فهمیده بود ولی فردی از تبریز با او تماس گرفت و گفت بهتر است از این تیم کنار برود.» به هر حال راست و دروغ این ماجرا به گردن راوی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها