الناز شاکردوست، بازیگر سینما و فیلم‌هایی چون «خدا نزدیک است»، «اتوبوس شب» و «رسوایی» که مدتی بود در سینما غیبت داشت، بزودی با فیلم «مبارک» به سینما برمی‌گردد. این فیلم رئال ـ انیمیشن زمستان 95 و به سرگروهی سینما آزادی اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۷۴۶۹۸

آن‌طور که فارس نوشت، «مبارک» اولین ساخته سینمایی محمدرضا نجفی‌امامی است که همه مراحل تولید آن در داخل کشور انجام شده است و بیش از 110 نفر انیماتور در ساخت و تولید آن فعالیت داشته‌اند. این فیلم پیش از این در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، جشنواره مونترال کانادا 2016 و جشنواره بوسان کره 2016 حضور داشته است.

«مبارک» به تهیه‌کنندگی علی نجفی‌امامی و بازی الناز شاکردوست، داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که با عروسک‌هایی که در اقتباس از شخصیت‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده‌اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک‌هایش را وادار می‌کند که وارد عمل شوند و برای کمک رساندن به پیرمرد نقال، با نوه جوان او همراه می‌شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه‌ای را آغاز می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها