بازی استقلال و صبا به جنجال کشید تا آبی‌ها نگران بازی با تراکتورسازی شوند. روز جمعه همین هفته، در ورزشگاه آزادی آنها میزبان تراکتورسازی هستند. این بازی برای علیرضا منصوریان و استقلال بسیار حیاتی است. حضور قلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی باعث شده تا این حساسیت به اوج برسد. او می‌خواهد استقلال را شکست دهد و منصوریان هم می‌خواهد با برد مقابل او، نشان دهد همچنان بهترین گزینه برای نیمکت آبی‌هاست.
کد خبر: ۹۷۴۶۵۸

در حال حاضر استقلال تنها با مشکل مصدومیت فرشید اسماعیلی روبه‌روست و منصوریان امیدوار است این بازیکن به بازی تراکتور برسد. البته با توجه به اتفاقات بازی صبا، شاید استقلال با مشکل تازه‌ای هم روبه‌رو شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بتازگی اعلام کرد قصد ورود به اتفاقات این بازی را دارد و قطعا طوری برخورد می‌کند که دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود. به همین دلیل شایعاتی درباره احتمال محرومیت یعقوب کریمی مدافع چپ استقلال در آستانه بازی با تراکتورسازی شنیده می‌شود.

آبی‌ها در تلاش هستند جلوی این کار را بگیرند. کریمی در اواخر بازی با صبا با حق‌جو بازیکن صبا درگیر شد. البته هنوز بحث بر سر چرایی درگیری وجود دارد و به جرات نمی‌توان گفت کدام بازیکن شروع‌کننده بوده است. ولی کریمی در آن صحنه با یکی از بازیکنان صبا درگیری مختصری بر سر یک توپ داشت، اما حق جو به ناگهان به سمت او رفت و با این بازیکن درگیری فیزیکی پیدا کرد. کریمی می‌گوید او شروع‌کننده درگیری نبوده است و به همین دلیل نباید محروم شود. استقلالی‌ها هم از کمیته انضباطی درخواست کرده‌اند به دقت این موضوع را بررسی کند. محرومیت خرمگاه مربی استقلال که تا حدود زیادی قطعی است و فعلا ابهام درباره وضعیت یعقوب کریمی وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها