ردپای خدمتکار در قتل پیرمرد تنها

پرونده قتل پیرمرد تنها پس از سه سال، با دستگیری خدمتکار او وارد مرحله‌ای تازه شد.
کد خبر: ۹۷۲۷۶۴

به گزارش جام‌جم، اوایل بهمن سال 92، مردی با یکی از کلانتری‌های غرب تهران تماس گرفت و از کشف جسد عموی سالخورده‌اش خبر داد. ماموران در آنجا مشاهده کردند، جسد پیرمرد غرق خون، کف یکی از اتاق‌ها افتاده است. بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، ساعاتی از مرگ او می‌گذرد و وسایل خانه نیز کمی به هم ریخته است.

ماموران به تحقیق از برادرزاده مقتول پرداختند که وی به افسر بازجو گفت: عمویم تنها زندگی می‌کرد و هرازگاه به ملاقاتش می‌رفتم. امروز هم می‌خواستم نزد او بروم. چند بار با تلفن خانه‌اش تماس گرفتم که کسی پاسخگو نبود. ماجرا را به خانواده‌ام گفتم. آنها نیز دلنگران عمویم شدند. بنابراین به خانه‌اش رفتم تا جویای احوال عمویم شوم که در را باز نکرد.

وی افزود: بسختی در را باز کردم و وارد شدم. چند بار صدایش زدم و پاسخی نداد. ناگهان جسد را در یکی از اتاق‌ها غرق خون یافتم و وحشت کردم. با داد و فریاد، همسایه‌ها را خبرکردم. وسایل خانه به هم ریخته بود، اما وسیله‌ای سرقت نشده بود . همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیق برای رازگشایی از قتل پیرمرد آغاز و چند مظنون دستگیر شدند، اما تحقیق از آنها به بن‌بست رسید. با گذشت سه سال از این جنایت، هفته گذشته ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، یک زن میانسال در این جنایت نقش دارد که مدتی نیز به عنوان خدمتکار برای مقتول کار می‌کرده و حتی روز جنایت در حوالی خانه مقتول، دیده شده است.

همین سرنخ کافی بود که این زن، تحت تعقیب پلیس قرار بگیرد تا این‌که چند روز پیش به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد. او دیروز در غیاب بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

این زن به بازپرس ایلخانی گفت: من در این قتل نقشی نداشتم و نمی‌دانم پیرمرد را چه کسی کشته است. من به عنوان خدمتکار، مدتی برای نظافت به خانه او در رفت و آمد بودم. بعد از آن بر سر اختلاف‌هایی که میان ما شکل گرفت، به خانه او نرفتم و حتی نمی‌دانستم به قتل رسیده است. من او را نکشتم و بی‌گناهم.

با اظهارات ضد و نقیض این زن که تنها مظنون پرونده است، او با دستور بازپرس جنایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها