آلبومی از عکس‌های قدیمی

تا همین چند سال پیش عکس‌ها را چاپ می‌کردیم، چون نه دوربین تلفن‌های همراه چنگی به دل می‌زد و نه دوربین‌های عکاسی دیجیتال شده بود.
کد خبر: ۹۷۲۳۸۴

به همین دلیل در خانه همه ما تعداد زیادی عکس چاپی وجود دارد، هنوز هم شاید بعضی‌ها به این نوع نگهداری از عکس علاقه‌مند باشند و بسیاری از عکس‌های مورد علاقه خود را چاپ کنند. شاید بسیاری از شما تاکنون سعی کرده باشید عکس‌های چاپی و قدیمی خود را وارد دنیای دیجیتال کنید. شیوه مرسوم برای این کار اسکن گرفتن از عکس‌هاست، اما شاید همه به اسکنر دسترسی نداشته باشند. اگر از دوربین موبایل نیز برای این کار استفاده کرده باشید، معمولا بازتاب نور روی عکس و دقیق نبودن زاویه باعث می‌شود خروجی آن چندان مورد پسند نباشد. حال گوگل دست به کار شده و با ارائه اپ PhotoScan راه جدیدی پیش روی شما گذاشته است. این اپ به شما کمک می‌کند عکس‌های قدیمی و چاپی خود را برای همیشه روی فضای ابری ذخیره کنید. این برنامه از هر عکس، پنج تصویر ثبت می‌کند و با ترکیب آنها بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهد. توان پردازشی گوگل نیز به کمک اپ می‌آید تا لبه‌ها را تشخیص دهد، بازتاب روی عکس را حذف کرده و تصویر را صاف کند یا بچرخاند.

دستیار همه فن حریف

این نرم‌افزار، نصب و راه‌اندازی روتر را برای شما آسان می‌کند. کافی است روتر را به برق متصل کرده، آن را روشن کنید و بقیه کارها را به نرم‌افزار ASUS Router بسپارید. علاوه بر این می‌توانید ترافیک آنلاین را لحظه به لحظه مشاهده کنید، به‌این‌ترتیب اگر کسی از دستگاه شما استفاده کند، سریع متوجه شده و می‌توانید دسترسی او را ببندید.

همچنین می‌توانید حجم مصرفی برای کاربران مختلف تعیین کنید، به‌عنوان مثال اگر فرزندی در خانه دارید که نمی‌خواهید بیش از حد از شبکه استفاده کند، دسترسی او را محدود کنید. جالب این‌که این نرم‌افزار قابلیت مدیریت همزمان چند روتر را دارد، بنابراین در محیط‌های بزرگ و اداری نیز می‌تواند استفاده شود. یک خبر خوش هم برای گیمر‌ها داریم، آنها می‌توانند با این نرم‌افزار پهنای باند و سرعت بیشتری را به بازی اختصاص داده و پهنای باند دیگر فعالیت‌ها را کم کنند.

آرنولد فرمانده می‌شود

این‌که قهرمان یک بازی، آرنولد شوارتزنگر، بازیگر معروف باشد به اندازه کافی جذاب است ؛ ولی این تنها نقطه قوت بازی Mobile Strike نیست. این بازی پرطرفدار جنگی چند ماه پس از عرضه توانست میلیون‌ها کاربر پیدا کند و اکنون در کنار بازی‌های محبوبی مانند کلش رویال ایستاده است. شما به‌عنوان فرمانده آرنولد باید ارتش و پایگاه نظامی خود را تقویت کنید و به جنگ دشمنان بروید. اگر می‌خواهید پیروز میدان نبرد باشید، به سربازان حرفه‌ای و تجهیزات عالی نیاز دارید، پس دست به کار شوید و با تربیت نیروها، ارتقای زرادخانه، آزمایش‌های علمی و کاوش پیشرفته‌ترین سلاح‌ها، یک پادگان قوی و ارتشی منظم ایجاد کنید. این بازی رایگان وسایل نقلیه مدرن، توپخانه و واحد استراتژیک در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی آنلاین همزمان در کنار میلیون‌ها بازیکن مختلف در سراسر دنیا می‌جنگید و می‌توانید یک تیم متحد از بازیکنان نخبه تشکیل دهید و سراغ دشمنان بروید.

ارتباطی نو برای مسلمانان

«40 مسنجر» یک پیام‌رسان برای سراسر مسلمانان جهان است. این پیام‌رسان توسط جوانان متخصص از چند کشور اسلامی و بدون در نظر گرفتن نژاد، زبان و ملیت و براساس آرمان اتحاد امت اسلامی تولید شده است. با توجه به این‌که این نرم‌افزار در روزهای نزدیک به اربعین حسینی عرضه شده، می‌توان فهمید نام آن یادآور بزرگداشت چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) است. پیام‌رسان 40 که برای سه سیستم‌عامل آی‌او‌اس، اندروید و ویندوز منتشر شده، علاوه بر قابلیت گفت‌و‌گو و تعامل و اشتراک عکس، فیلم، صوت و فایل به کاربران اجازه ساخت گروه‌ها و کانال‌های تخصصی را می‌دهد. این پیام‌رسان رایگان که به گفته سازندگان امن نیز هست، علاوه بر زبان انگلیسی به‌عنوان زبان پیش‌فرض، از زبان‌های ‌دیگر از جمله فارسی، اردو، عربی، ترکی، فرانسوی و… پشتیبانی می‌کند. در اربعین حسینی امسال، مسلمانان توانستند نوشته‌ها، عکس‌ها و… خود را از این مراسم در کربلای معلی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

نبرد برای نور

«افسانه شید» یک بازی استراتژی ایرانی است که در آن باید «شید» به دست آورید و با افزایش این شیدها که منبع انرژی، زندگی و پیشرفت هستند، خود را در بازی بالا بکشید و از دیگر بازیکنان جلو بزنید. در این بازی سه‌بعدی، شید بیشتر به معنای انرژی بیشتر است و با انرژی بیشتر می‌توانید سربازانتان را قدرتمندتر کنید. سپس باید با سربازان ارتقا یافته خود بر دیوهای بازی پیروز شوید تا باز هم نیروی بیشتری به دست آورید.

فراموش نکنید شما محافظ شیدهایتان در برابر هجوم دشمنان هستید و باید به هر قیمتی شده آنها را حفظ کنید. این بازی رایگان است، اما می‌توانید از قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید تا زودتر ارتقا یابید. افسانه شید فقط با دستگاه‌هایی با اندروید 4 به بالا سازگار است و گرافیک قابل قبولی دارد. سازنده افسانه شید، بازی «ارتش جیبی» را نیز در کارنامه خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها