سردار نقدی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران:

بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است

رئیس‌جمهور، بسیج را الگوی وحدت ‏ملی دانست و گفت: بسیج شامل همه جناح‌ها‌، مذاهب، قومیت‌ها و همه ملت ایران است و با بسیج چندده میلیونی، هیچ ‏کشوری جرات توطئه علیه ملت ایران را نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۱۸۷۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در جلسه دیروز هیات دولت با گرامیداشت هفته بسیج، تاکید کرد که دولت حمایت از بسیج، نیروهای مسلح و حفظ و تقویت وحدت ملی در کشور را وظیفه خود می‌داند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. رئیس‌جمهور با بیان این‌که امروز نیازمند تقویت بیش از پیش بسیج هستیم، اظهار کرد: امروز که به تولید و تحول اقتصادی نیاز داریم، نیروهای مسلح باید در خط مقدم این کار حضور داشته باشند و دولت نیز وظیفه دارد از آنها بخواهد که در زمان صلح در این عرصه حضور داشته باشند.

آمادگی مجلس برای استفاده ازبسیج

رئیس مجلس شورای اسلامی هم در نطق پیش از دستور جلسه علنی دیروز با تاکید بر این که امروز بسیجیان با شجاعت در صحنه هستند، آمادگی مجلس را برای استفاده از ظرفیت بسیج و همکاری همه‌جانبه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، لاریجانی افزود: بسیجیان امروز نیز در میادین مختلف حمایت از محرومان و دفاع از آرمان‌های انقلاب با شجاعت در صحنه هستند، از این رو باید زمینه‌های لازم برای استفاده از این سرمایه ملی فراهم شود.

الگوگیری سایر کشورها

رئیس قوه قضاییه هم در سومین گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج قوه‌قضاییه، با تبریک هفته بسیج از فکر بلند امام در بسیج توده‌های مردمی برای دفاع از انقلاب اسلامی تجلیل کرد و افزود: اکنون در لبنان، یمن و عراق شاهد الگوگیری از بسیج هستیم و حشدالشعبی در عراق بخوبی از الگوی بسیج مورد نظر امام راحل الگو گرفته است. آیت‌الله آملی‌لاریجانی به نقش بسیج در دفاع مقدس و تأثیر آن در امنیت و آرامش کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: آنچه بسیج دارد و توفیق کسب کرده به سبب سه عامل ایمان به خدا، جهاد در راه خدا و بصیرت است و دقیقا همین سه عامل هم موجب پیروزی و قوام انقلاب اسلامی شد.

تضعیف بسیج ظلمی نابخشودنی است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران هم در مراسم سومین گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج قوه قضاییه با بیان این‌که چفیه روی دوش رهبری، علامت است، گفت: امروز بالاترین شخصیت نظام، یعنی ولی فقیه وقتی از خانه شخصی خود بیرون می‌آیند، چفیه به همراه دارند و هیچ تبلیغی بالاتر از این نیست.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی افزود: امروز که اوضاع فرهنگی را می‌بینیم، می‌فهمیم چرا رهبری با علامت و چفیه‌ای که بر دوش دارند به ما تذکر می‌دهند.

وی تاکید کرد:بسیاری از گرایش‌های سیاسی ادعا می‌کنند به امام اعتقاد دارند، اما نمی‌شود کسی امام راحل را دوست و قبول داشته باشد، اما ولی فقیه را قبول نداشته باشد.

سردار سلیمانی، بسیج را شجره طیبه خواند و تصریح کرد: نمی‌شود به دلیل یک حرف و نگرانی از جایی، قیصریه اسلام و نظام را به آتش بکشیم و بسیج و فکر حزب‌اللهی را به باد انتقاد بگیریم.

وی با بیان این‌که حمایت از بسیج، وظیفه ملی است، افزود: در این دوره پر از فتنه‌های خارجی و داخلی، نباید دستاورد بسیج را تضعیف کنیم که این جرم نابخشودنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها