اکبرپور از اردبیل: چرا کمک هزینه ازدواج فرهنگیان چند ماه است قطع شده؟
کد خبر: ۹۷۱۰۰۶

دردسر پیامک‌های تبلیغاتی

قنبری از اهواز: چرا اپراتورهای تلفن همراه بدون اطلاع پیامک‌های تبلیغاتی به مشترکین خود ارسال می‌کنند و بابت این خدمات اجباری مبلغی نیز دریافت می‌کنند؟

باز هم مترو باز هم مترو

ستاری از تهران: قطار ساعت 8 و 25 دقیقه صبح خط1 به سمت تجریش بدون هیچ دلیلی مسافران خود را در ایستگاه حقانی پیاده کرد و به سمت معکوس که فاقد مسافر نیز بود ادامه مسیر داد. چرا؟

ترافیک سنگین غرب تهران

میرزایی از تهران: از مسئولان می‌خواهم برای ترافیک غرب تهران بخصوص آبشناسان و همت غرب که با کوچک‌ترین بارش، ترافیک به اوج خود می‌رسد، فکری بکنند.

پاسخ به یک پیام

پس از انتشار پیامی در 19آبان‌ با عنوان «خط 5مترو با رعد و برق تعطیل شد» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن پوزش از کلیه مسافران گرامی خط 5مترو تهران، به استحضار می‌رساند در تاریخ 17 آبان به دنبال قطع برق بلافاصله تمهیدات لازم برای تامین برق از سایر بخش‌ها اتخاذ و تردد قطارهای مسافری به صورت یک خطه تا زمان رفع کامل مشکل فراهم شد. البته همزمان و به شکل فوری با شرکت واحد اتوبوسرانی و شرکت تاکسیرانی تهران نیز هماهنگی لازم صورت گرفت تا برای تسهیل تردد مسافران، نسبت به اعزام خودروهای عمومی از ایستگاه‌های صادقیه، چیتگر و ایران‌خودرو به سمت کرج اقدام نمایند و از شرکت اتوبوسرانی شهر کرج نیز درخواست شد تا درصورت نیاز، نسبت به جابه‌جایی مسافران در ایستگاه‌های کرج، محمدشهر و گلشهر اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها