بر خلاف آنچه متولیان فدراسیون کشتی و اعضای شورای فنی می‌گفتند، فرنگی‌کاران المپیکی به عنوان حامیان اصلی سرمربی قبلی به برنامه‌های سرمربی جدید پشت کرده و با وجود دعوت به اردوی تیم ملی از حضور در تمرینات خودداری کردند.
کد خبر: ۹۶۹۵۰۸

تاکنون چند اردوی آماده‌سازی زیر نظر علی اشکانی و همکارانش در خانه کشتی تهران برگزار شده و کادر جدید بارها به بازگشت المپیکی‌ها چراغ سبز نشان داده است، اما هنوز خبری از حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی، قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده نیست. البته غیبت حبیب‌الله اخلاقی و قاسم رضایی را می‌توان توجیه کرد، چون اخلاقی با خداحافظی از دنیای قهرمانی، رئیس انستیتو کشتی شد و رضایی هم به کربلا رفته است. اما غیبت فرنگی‌کاران دیگر المپیکی، طبیعی نیست.

در نیمه پر لیوان، شاهد اتفاقات امیدبخش و جالبی هستیم و تمامی طردشدگان و فراموش‌شدگان دوران محمد بنا، حضوری باانگیزه و چشمگیر در اردوهای کنونی دارند. جالب آن‌که جدیت و روحیه بالای این فرنگی‌کاران نیز نشان‌دهنده اعتراض و نارضایتی آنان از نحوه مدیریت کادر فنی قبلی است و انگار اکنون می‌توانند بدون آن‌که زیر سایه سنگین کسی بمانند و حقشان پایمال شود به روزهای روشن آینده چشم بدوزند.

غیبت فرنگی‌کاران المپیکی هیچ ارتباطی به خستگی و ریکاوری بعد از المپیک ندارد، زیرا مدت‌هاست شاهد حضور آزادکاران المپیکی در اردوی تیم ملی هستیم و عنوان‌داران و مدال آورانی همچون حسن یزدانی، حسن رحیمی و کمیل قاسمی، بدون اتلاف وقت در کنار همتایان المپیکی خود در خانه کشتی حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها