راز زن جوان که بعد از قتل همسرش از ایران فرار کرده است، پس از سه سال با اعترافات خواهرزاده‌اش فاش شد.
کد خبر: ۹۶۸۷۰۸

به گزارش جام‌جم، بیست و یکم خرداد سال 92 مردی با حضوردر کلانتری 137 نصر تهران اعلام کرد پسر جوانش فوت کرده و به عروسش مشکوک است.

همزمان با این شکایت پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و عروس جوان به آنجا احضارشد. وی به افسر بازجو گفت: من و همسرم با عشق و علاقه ازدواج کردیم و هیچ اختلافی میان ما نبود. روز حادثه برای انجام کاری به خانه همسایه‌مان رفتم ووقتی بازگشتم، متوجه شدم شوهرم بیدار نمی‌شود. به اورژانس زنگ زدم و خانواده شوهرم را تلفنی خبرکردم. امدادگران اورژانس گفتند او خودکشی کرده و به احتمال قوی براثر مسمومیت فوت شده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مرد 33 ساله براثر مسمومیت با قرص برنج فوت کرده است. در ادامه ماموران مدارکی در ارتباط با نقش داشتن زن جوان در مرگ شوهرش به دست نیاوردند.

افشای قتل

مدتی بعد پزشکی قانونی نظر داد که مرد جوان خودکشی نکرده و به قتل رسیده است. بنابراین روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد. ماموران به همسر مرد فوت شده، ظنین شدند و قصد دستگیری او را به عنوان تنها مظنون پرونده داشتند که معلوم شد این زن به مکان نامعلومی رفته و کسی از او خبری ندارد. ماموران در جریان این تحقیقات متوجه شدند تنها مظنون پرونده با دختر خواهرش ارتباط صمیمانه‌ای دارد. حتی روز مرگ شوهرش نیز به نخستین کسی که ماجرای مرگ او را خبر داده، خواهرزاده‌اش بوده است. با دستور قضایی این زن تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که حدود سه سال پس از این جنایت، با دستور قضایی بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد .

زن جوان در بازجویی اولیه پس از اظهارات ضد و نقیض، راز قاتل بودن خاله‌اش را فاش کرد.

این متهم زن دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل ودر غیاب بازپرس پرونده توسط دادیار نسرین مرادی بازجویی شد و گفت: من و خاله‌ام همسن و خیلی صمیمی بودیم. هر کاری که می‌خواستیم انجام دهیم به یکدیگر می‌گفتیم و از هم کمک می‌گرفتیم. خاله‌ام و شوهرش اوایل به هم علاقه‌مند بودند، اما مدتی بعد اختلاف پیدا کردند و حتی شوهرش می‌خواست طلاقش دهد.

وی افزود: خاله ام از این ماجرا ناراحت شده و تصمیم گرفته بود هر طور شده از شوهرش انتقام بگیرد. اویک روز با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد به شوهرش قرصی دهد تا او را کمی بدحال کند. گمان نمی‌کردم او با قرص برنج شوهرش را به قتل برساند.

متهم زن گفت: او طوری وانمود کرد که انگار شوهرش خودکشی کرده است. بعد از این‌که ماجرای جنایت پنهان ماند، خاله‌ام ایران را به مقصد اتریش ترک کرد و دیگر او را ندیدم. من هم ازدواج کردم و از ترسم راز این ماجرا پنهان ماند. زمانی که بازداشت شدم، دچار عذاب وجدان شده و و نتوانستم راز قتل شوهر عمه‌ام را پنهان نگه دارم.

با اعتراف ‌های این زن، او با قرار قانونی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات برای دستگیری همسر مقتول ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها