لزوم تشدید مجازات و جرایم در لیگ والیبال

ستاره ها بی ملاحظه شده اند. انگار اشباع شدن برای آنها به معنای زیر پا گذاشتن اخلاق و ارزش هاست.
کد خبر: ۹۶۷۵۶۵
لزوم تشدید مجازات و جرایم در لیگ والیبال

جام جم آنلاین - ستاره ها فریاد می کشند، ناسزا می گویند، تماشاگران را تحریک می کنند و حرکات ناپسند از خود نشان می دهند. تماشاگران هم فریاد می زنند، ناسزا می گویند، بطری و سکه بر سر بازیکنان می ریزند و سر و صداهایی عجیب از خود در می آورند.

این خلاصه ای از تمام چیزی است که در هفته های اخیر لیگ برتر والیبال دیدیم. وقتی پای این حجم از بی اخلاقی در میان باشد نه کیفیت فنی رقابت ها مهم است و نه هر اتفاق دیگری در رابطه با ثبت نتایج مختلف. وقتی این همه بی اخلاقی مشاهده شود هیچ چیز دیگری نمی تواند اهمیت داشته باشد.

این روزها کارشناسان، مربیان و حتی بازیکنان حاضر در لیگ برتر نسبت به حواشی موجود در این فصل هشدار می دهند این در حالی است که هنوز برخورد بازدارنده و صریحی مشاهده نشده است.
وضعیت موجود حاکی از این است که باید تجدید نظر اساسی در رابطه با جرایم والیبالی در نظر گرفته شود. وقتی بازیکن به راحتی به داور مسابقه توهین می کند و یا یک بازیکن دیگر سعی در دست به یقه شدن با سرمربی تیم دیگر دارد این بدان معناست که جرایم تا امروز بازدارنده نبوده است. تشدید جرایم والیبالی بسیار حائز اهمیت است، موضوعی که اکنون کارشناسان والیبالی بر روی آن اتفاق نظر دارند و در قالب یک پیش نویس در صدد ارائه آن به فدراسیون والیبال هستند.

برخی افزایش بی رویه دستمزدها در والیبال و پر و بال دادن بیهوده به بازیکنان درجه دو و سه را در بی اخلاقی های موجود در لیگ برتر والیبال دخیل می دانند و برخی دیگر توجه بیش از حد رسانه ها به والیبال و ستاره هایش. صد البته در این میان نقش برخی از رسانه ها قابل انکار نیست، رسانه هایی که از بازیکنان بی ظرفیت ستاره هایی دست نیافتنی ساختند و باعث شدند آنها اکنون به خود اجازه بی احترامی به هر فردی را بدهند.

لیگ برتر والیبال ایران به شدت بیمار است. تب تند این روزها پایین نیامده است. برای بهبودی این بیماری تشدید جرایم درمانی توصیه شده و قطعی به نظر می رسد.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها