معاون دبیر کل حزب الله لبنان:

بدون اسد هیچ راه حلی به نتیجه نمی رسد

همزمان با ضربات سنگین مقاومت بر پیکره تروریست ها

شیخ نعیم قاسم: هرگز اجازه نخواهیم داد سوریه تجزیه شود

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر ادامه نبرد نیروهای مقاومت در حلب، گفت: نشانه های پیروزی علیه تکفیری ها به وضوح دیده می شود.
کد خبر: ۹۶۷۰۵۳
شیخ نعیم قاسم: هرگز اجازه نخواهیم داد سوریه تجزیه شود

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر ادامه نبرد نیروهای مقاومت در حلب گفت: نشانه های پیروزی علیه تکفیری ها به وضوح دیده می شود.

شیخ نعیم قاسم در گفتگوی ویژه با پایگاه خبری «العهد» لبنان تاکید کرد: با فداکاری به نبرد در سوریه ادامه خواهیم داد. ما می خواهیم طرح تکفیری ها را شکست دهیم و نشانه های پیروزی به وضوح نمایان شده است.هرگز اجازه نخواهیم داد سوریه تجزیه شود.

وی گفت: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت شکست سنگینی به تروریستها وارد کردند و با محاصره آنها در شرق حلب، همه راههای امداد رسانی به تروریستها را قطع کردند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزودند: نشانه های پیروزی ما در سوریه آشکار شده است و به نظر ما این جنگ تنها جنگ سوریه نیست بلکه جنگ لبنان، فلسطین و منطقه است. این جنگ، جنگ حاکمیت، استقلال و آزادسازی است و به زودی ما به پایان خوش و پیروزی نهایی خواهیم رسید.

وی خاطر نشان کرد: گروههای فعلی در پی مواضع حمایتگرانه آمریکا و اسرائیل همچنان به این نبرد ادامه می دهند.

ایشان با تاکید بر اینکه ما هرگز به تکفیری ها و غربی ها اجازه تجزیه سوریه را نخواهیم داد، گفت: مقاومت، ارتش سوریه و همپیمانان آن توانستند شکست سنگینی به آنها وارد کنند و با محاصره آنها در شرق حلب همه راههای امداد رسانی به تکفیریها را مسدود کردند.

شیخ نعیم قاسم افزود: ما معتقدیم راهی برای بازگشت وجود ندارد و تلفات پیاپی و سنگینی به آنها وارد خواهد شد. بهترین نشانه این مسئله حملات مایوسانه تکفیریها با هزاران تن از نیروهایشان است که نتیجه آن کشته یا زخمی شدن صدها تن از آنها است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: علت کمک ما به برادرانمان در سوریه این عقیده بود که این جنگ، جنگ یک امت است. ما معتقدیم یک سرزمین تنها به دست مردمش آزاد خواهد شد و این چیزی است که اکنون در سوریه در حال اتفاق است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: هنگامی که رئیس جمهور جدید آمریکا در 2017 رسما آغاز به کار کند، دولت جدید آمریکا محاسبات دیگری درباره سوریه خواهد داشت و مدت زمان ادامه جنگ را تعیین خواهد کرد. با این وجود ما تا طولانی ترین زمان ممکن به جنگ ادامه خواهیم داد و تا زمان براندازی این طرح عقب نخواهیم نشست.

شیخ قاسم خاطر نشان کرد: گروه داعش برای آمریکایی ها خطرساز شده است. آنها برای نابودی طرح مقاومت این گروه را ایجاد کردند و پس از توسعه آن تصمیم گرفتند از دستش راحت شوند. حمایت آنها از نبرد موصل بهترین نشانه این مسئله است.

وی درباره مسئله لبنان تاکید کرد: حزب الله از دو سال و نیم پیش بر نامزدی میشل عون اصرار داشت و همین برای ما یک پیروزی بود. ما برای تشکیل نهادها و بهبود اوضاع معیشتی با رئیس جمهور عون همکاری کاملی خواهیم داشت.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: برای حزب الله مهم نیست نامزد پیروز انتخابات آمریکا هیلاری کلینتون دموکرات باشد یا دونالد ترامپ جمهوری خواه. سیاست آمریکا ثابت کرده است که برای ما یکسان است و اگر هم روش سیاست آمریکا تغییر کند اما هدفش یکی است که همان حمایت از رژیم اسرائیل و نابودی محور مقاومت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
تمام كفردرسوریه به میدان آمده به یاری خداپاكسازی میشوند تا سوریه یك دست ومتحدگردد وبااتحادیهودراجمع میكنیم

نیازمندی ها