درآمد 75 میلیونی 2 مامور قلابی

دو مامور قلابی که از دو طعمه خود 75 میلیون تومان سرقت کرده بودند، بزودی در دادگاه پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۶۵۸۳۹

رسیدگی به این پرونده از مرداد سال گذشته و در پی شکایت مرد جوانی از دو مامور قلابی در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. شاکی به ماموران گفت: در کوله‌ام 50 میلیون تومان پول نقد داشتم. در مسیر محل کارم، دو سرنشین یک خودروی پژو 206 صندوقدار سد راهم شده و خود را مامور پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران معرفی کردند.
آنها از من کارت شناسایی خواستند، اما کارتی همراه نداشتم. بعد به بازرسی کوله من پرداخته و وقتی با پول‌ها روبه‌رو شدند، ادعا کردند باید این پول را ضبط کنند تا فردا با کارت شناسایی به پلیس آگاهی بروم و آن را تحویل بگیرم. روز بعد وقتی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران رفتم، متوجه شدم که آنها مامور قلابی بودند و پول‌هایم را سرقت کردند.
در حالی که ماموران به دنبال دستگیری سارقان بودند، مرد دیگری با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت مشابهی مطرح کرد و گفت: در ولنجک منتظر دوستم بودم که دو سرنشین یک خودروی پژو 206 صندوقدار مقابلم توقف کرده و به دستانم دستبند زدند. آنها با معرفی خود به عنوان مامور پلیس مدعی شدند رفتار من مشکوک است. آنها مدتی مرا در شهر چرخاندند و بعد برای آزادی‌ام درخواست 25 میلیون تومان کردند. به دلیل این‌که جان خود را در خطر می‌دیدم، به بانک رفته و 25 میلیون تومان به آنها دادم.
با کشف سرنخ‌هایی از متهمان، ماموران توانستند آنها را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
با اعتراف متهمان به سرقت در پوشش مامور، پرونده آنها برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها