مراسم 50 سالگی کشف اجساد 13 خون آشامی که در یکی از روستاهای محلی در قرن چهاردهم مدفون شده بودند در کشور چک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۳۳۴۰
بازسازی چهره خون آشام 900 ساله +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتنیک، در نمایشگاه بزرگی که به مناسبت این تاریخ برپا می شود، طراح برزیلی تسیترو مورائس در طرح سه بعدی چهره یکی از خون آشام های اهل چک را بازسازی کرده است.

این طراح برزیلی برای آنکه بتواند مدل سه بعدی کاملی از خون آشام طراحی کند مجبور شد بر روی بیش از 100 عکس در برنامه گرافیکی Blender کار کند.

این کار یک شبانه روز طول کشید. مورائس می گوید که می خواست پروژه را تا هالووین به اتمام برساند تا انتقام نیروهای ناپاک به خاطر بازسازی چهره ی خون آشام فکرش را درگیر نکند.

مورائس خاطر نشان می کند: وقتی خطوط چهره مرد در اکران ظاهر شد من تعجب کردم که این دراکولا چه چهره ی بارزی دارد. مرد 35 ساله ی با ظاهر اسلاو به من خیره شده بود.

در حال حاضر دانشمندان تحلیل و بررسی کشفیات بقایا در سال 1966 را ادامه می دهند تا مشخص شود که آیا واقعا آنها در قرن چهاردهم دفن شده اند.

مورخین به این نتیجه رسیده اند که در بسیاری موارد، جسد ساکنین روستا را خون آشام به حساب می آوردند برای آنکه دستانشان را به پشت بسته و دهانشان را با شن پر کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها