کتاب «دا» در تبریز نقد شد

جلسه نقد و بررسی کتاب «دا» با حضور سیده اعظم حسینی، نویسنده این اثر دفاع مقدسی در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۶
کتاب «دا» در تبریز نقد شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از تبریز، این جلسه با حضور محمدپور، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، رضا قلی‌زاده علیار، معاون ادبیات اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، سیدرضا علوی، معصومه سپهری و سایر علاقمندان به حوزه ادبیات پایداری در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، در محل سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی؛ در جلسه نقد و بررسی کتاب «دا» که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار برگزار شد، سیده اعظم حسینی، نویسنده کتاب «دا» گفت: این کتاب، خاطرات سیده زهرا حسینی از روز‏های شروع جنگ در خرمشهر است. بانو حسینی در آن ایام تنها 17 سال داشت و خاطرات او گوشه‏ای از تاریخ تلخ جنگ و سقوط خرمشهر را بازگو می‏کند که تاکنون توصیف این حوادث به این شکل بیان نشده بود.

وی افزود: این کتاب بخشی از حوادث پرفراز و نشیب کتاب «دا» است که ماجرای زندگی متلاطم و پرهیاهو، اما زیبا و خواندنی زهرا حسینی در روزگار سخت جنگ تحمیلی بر ایران را روایت می‌کند.

در ادامه نشست نقد و بررسی کتاب «دا» رضا قلیزاده علیار، سید رضا علوی، داود خدایی و تعدادی دیگر از افراد حاضر در نشست نکته نظرات خود را در خصوص این کتاب عنوان کردند.

گفتنی است؛ در پایان نشست نقد و بررسی کتاب «دا» لوح های تقدیری از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به سیده اعظم حسینی نویسنده کتاب فوق اهدا گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها