زن میانسال زمانی که برای عمل ساکشن به یکی از مطب‌های خصوصی تهران رفته بود، فوت کرد.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 13 و 47 دقیقه بعدازظهر دوشنبه یکی از مسئولان بیمارستانی خصوصی در تهران با کلانتری 148 انقلاب تماس گرفت و از مرگ زن 58ساله‌ای خبرداد.

ماموران کلانتری برای بررسی موضوع در آنجا حاضر شدند. آنها با تحقیقات اولیه متوجه شدند زن 58 ساله‌ای ساعتی پیش از مطب یک پزشک در کلینیک خصوصی در یکی از محله‌های تهران برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده اما با توجه به تلاش پزشکان او فوت کرده است.

در این مرحله مرگ مشکوک زن میانسال به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد. او همراه ماموران اداره آگاهی برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شدند.

همزمان با تحقیقات اولیه قضایی معلوم شد زن میانسال روز حادثه پیش از آن‌که برای درمان به بیمارستان منتقل شود، برای جراحی ساکشن به مطب پزشکی در یک کلینیک خصوصی در تهران رفته بود که هنگام عمل ساکشن حالش بد شده و از طریق مسئولان آن مرکز به بیمارستان منتقل شده و سرانجام جانش را از دست داده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، با دستور بازپرس مدیر روستا، جسد زن 58 ساله برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات پلیس برای شناسایی خانواده زن فوت‌شده و تحقیقات از آنها و نیز مسئولان مطبی که او برای ساکشن رفته بود ادامه دارد تا مشخص شود هنگام جراحی چه حادثه‌ای برای او رخ داده که به مرگ وی منجر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها