به دلیل رخ دادن ماجراهای جدید در سری سوم سریال «اوتلندر» دو شخصیت جدید به این مجموعه اضافه می‌شوند. جان بل و ویل جانسون، بازیگرانی هستند که در سری سوم مجموعه اوتلندر در کنار سام هوقان، کاتریونا بالفه، سوفیه اسکلتون و ریچارد رنکین نقش‌آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۰۸۸
2 بازیگر جدید در سری سوم «اوتلندر»

رمان‌های اوتلندر که مجموعه مورد بحث براساس آنها ساخته شده، بیش از 20 میلیون جلد در جهان فروش داشته‌ است و طرفداران زیادی در اقصی نقاط جهان دارد. کلیر رندل، شخصیت اصلی سریال اوتلندر است. وی به عنوان پرستار ارتش بریتانیا در سال 1945 به طرز عجیب و غریبی به سال 1743 می‌رود. کلیر در این سفر مرموز، جک رندل، افسر ارتش بریتانیا را می‌بیند که بسیار شبیه شوهرش در قرن 20 است. با این حال در نهایت مجبور می‌‌شود که با جیمی فریزر، یک سرباز اسکاتلندی در قرن 18 ازدواج کند.

سریال اوتلندر روایت‌کننده حوادثی است که طی آن اسکاتلندی‌ها با ارتش بریتانیا روبه‌رو شدند. یکی از منفی‌ترین شخصیت‌های این داستان، جک راندل است که جاه‌طلبی‌های بسیاری دارد و به همین دلیل به عنوان یک شخصیت کثیف در طول داستان شناخته می‌شود.

تاکنون فصل‌های اول و دوم این مجموعه ساخته شده و در سراسر جهان مخاطبان خاص خودش را داشته است و البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که فصل دوم این سریال نیز مانند سری اول آن مورد استقبال بینندگان قرار گرفته است.

سریال اوتلندرگرچه به حوادث مربوط به جنگ‌های اسکاتلند و ارتش بریتانیا می‌پردازد، اما یک مجموعه جنگی محسوب نمی‌‌شود و جنبه‌های دراماتیک قوی‌ آن بر جذابیت داستان افزوده است. بر این اساس می‌توان گفت که این سریال داستانی ـ تاریخی و دراماتیک ضمن ارائه اطلاعاتی درباره جنگ‌های مورد بحث، احساسات بینندگان را نیز در یک داستان رمانتیک درگیر می‌کند.

بازیگران این سریال افتخاراتی را به واسطه بازی در این مجموعه کسب کردند. به‌عنوان مثال، کاتریونا بالفه به عنوان بهترین بازیگر زن سریال درام و توبیاس مینزس هم به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب سال 2016 شدند.

به عقیده برخی منتقدان، دلیل موفقیت سریال اوتلندر آن است که در این سریال بخوبی ژانرهای مختلف ازجمله ساینس فیکشن و رومنس در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ و عوامل این مجموعه توانسته‌‌اند بدرستی در کنار خشونت جنگ، ابعاد احساسی داستان را به پیش ببرند. شخصیت‌های جدید زمانی وارد داستان می‌شوند که کلیر قصد دارد به جست‌وجوی همسر خود که در کوهستان زندگی می‌کند، بپردازد و ببیند که چه اتفاقی برای او افتاده است.

جانسون در نقش لن موری، برادرزاده هوقان و یک فرد جوان در این مجموعه ایفای نقش خواهد کرد. هوقان نیز در این سریال، بازی در نقش جیمی فریزر را به‌عهده دارد. لن موری، جوانی بلند قد و لاغر اندام است که نمی‌تواند خوب از عهده کارها بربیاید و البته دنبال دردسر می‌گردد و لجوج است. جانسون نیز در نقش جو آبرناتی، یک دکتر کارآموز و دوست کلیر، در این مجموعه ایفای نقش خواهد کرد. کلیر او را در دانشکده پزشکی می‌بیند و از آن زمان به دوستانی صمیمی تبدیل می‌شوند. جای تعجب است که جانسون در نقش یک فرد باهوش و کاریزما در این مجموعه ظاهر می‌شود.

پیش‌بینی نمی‌شود که تمام سری سوم سریال در اسکاتلند و در جایی که سری‌های قبلی ساخته شده‌است، فیلمبرداری شود، چراکه شخصیت اصلی داستان (کلیر رندل) یک سفر دریایی طولانی در پیش دارد و باید دید که روند داستان به چه سمتی می‌رود و چه اتفاقاتی در ادامه رخ می‌دهد.

شهربانو جمعه‌پور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
بهترین سریال هست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها