قاتل 3 کودک اعدام شد

مردی که در اقدامی جنون‌آمیز دختر خردسال خود و دختر و پسر صاحبخانه‌شان را کشته بود، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۰

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 و 50 دقیقه بامداد بیست و نهم مرداد سال 92 ماموران کلانتری 116 مولوی در جریان درگیری خونینی در خانه‌ای در خیابان امام موسی‌صدر محله شوش تهران قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا، زنی را همراه پسر نوجوانش در حالی که زخمی شده بودند، مشاهده کردند که آنها به بیمارستان منتقل شدند.

داخل ساختمان نیز با جسد دو دختر 5 و 7 ساله و مادر زخمی یکی از آنها روبه رو شدند. ماموران هنگام جست‌وجو در این خانه، افرادی را که در یکی از اتاق ‌ها زندانی شده بودند، نجات دادند.

عامل جنایت در حالی که چاقویی در دست داشت، ماموران را تهدید می‌کرد.

ماموران با اخطار از او خواستند تسلیم شود. زمانی که مازیار 35 ساله حاضر به تسلیم نشد ماموران با شلیک گلوله او را زمینگیر کردند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، پسر صاحبخانه که اوهم زخمی شده بود، به دلیل شدت خونریزی جان باخت .

مازیار روز بعد با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران به ماموران گفت: ساعت 4 صبح با همسرم دعوا کرده و در حالتی جنون‌آمیز با چاقو چند ضربه به او زدم که او خود را از طبقه دوم به پایین پرت کرد. سپس دختر پنج ساله‌ام به نام «مهلا»‌ را که از ترس گریه می‌کرد، کتک زده و او را از پنجره به پایین پرت کردم. در حین فرار، زن صاحبخانه و دختر و پسرش را زخمی و دیگر اعضای خانواده‌شان را در خانه زندانی کردم.

متهم بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. مدتی بعد او در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و مدعی شد قصد این جنایت را نداشته و جادو شده است.

در ادامه متهم به قتل به اتهام قتل دو فرزند صاحبخانه به دو بار قصاص، به اتهام قتل فرزندش ده سال حبس و به اتهام دو فقره ضرب و جرح عمدی به هشت سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد. حکم به تائید قضات شعبه 47 دیوان عالی کشور رسید. با گذشت سه سال از این جنایت هولناک، عامل جنایت در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و پرونده زندگی‌اش برای همیشه بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها