نصرالله رادش با حضور در برنامه «شیدایی» از دغدغه‌های این روزهایش گفت. به گزارش خبرگزاری میزان او در این گفت‌وگوی تلویزیونی عنوان کرد که اگر دوباره به سن هجده سالگی برگردد کمتر از آنچه تاکنون اتفاق افتاده عمرش را به بطالت می‌گذراند.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۶

رادش در این برنامه در باب گذر عمر و توجه تدریجی انسان گفت که معمولا انسان‌ها در جوانی عمرشان را در وهم می‌گذرانند، به همین دلیل اگر با این تجربه به هجده سالگی برگردد سعی می‌کند از اوهام خارج گردد، زیرا به عقیده او زندگی فقط گذراندن وقت نیست.

شوخی کردن سخت شده

حضور سروش صحت در روزهای منتهی به آغاز سال تحصیلی در یک برنامه تلویزیونی به یکسری سوالات درباره دوران تحصیلی‌اش منجر شد. او در جواب سوال مجری برنامه درباره درسخوان بودن یا نبودنش گفت سال دوم دبیرستان به علت قبول نشدن در درس شیمی از قانون تک ماده استفاده کرده، اما بعدها در دانشگاه لیسانس شیمی کاربردی قبول شد و حتی در دوره‌ای این درس را تدریس هم کرد. صحت پرسش مجری برنامه را در مورد کم شدن آثار نمایشی طنز در سینما و تلویزیون را این‌گونه پاسخ داد که ساخت این آثار اندک شده، چون حساسیت‌ها زیاد شده و شوخی کردن با افراد و مشاغل بسیار سخت است.

وقتی خندوانه حال تیم والیبال را خوب می‌کند

خندوانه در روز حضور قائمی و میرزاجانپور به عنوان والیبالیست‌های تیم ملی، شور و هیجان قابل توجهی داشت. یکی از بخش‌های جالب این حضور زمانی بود که آنها به تاثیرات روحی و روانی یکی از موسیقی‌های برنامه خندوانه بر تیم ملی والیبال اشاره کردند که خوشحالی رامبد جوان را نیز در پی داشت.

میرزاجانپور در این باب از روزهایی یاد کرد که با آهنگ بخند، حال ناخوش بازیکنان حاضر در اتوبوس تیم ملی را خوب کرد یا روزی که با زمزمه کردن این آهنگ باخت دو بر صفر را با نتیجه سه بر دو عوض کردند.

خدا قوت پهلوان

هادی عامل که تکیه‌کلام‌هایش در حین گزارش کشتی حسابی بین مردم محبوب شده است، پس از المپیک در گفت‌وگویی که با خبرگزاری دانشجو داشت به نکته‌های جالبی از خودش و کشتی اشاره کرد. به گزارش فارس او در این مصاحبه در مورد تکیه‌کلام خدا قوت پهلوان گفت: به دلیل کمرنگ شدن این اصطلاح در گفتار که قدیم بیشتر بین مردم رایج بود و در برابر فعالیت‌های فیزیکی به کار می‌رفت از آن استفاده کردم. او همچنین ادامه داد که اگر این تکیه‌کلام به دل مردم نشسته، به این دلیل است که آن‌را با تمام وجود می‌گوید. عامل در این گفت‌وگو یادی از مسابقه حسن یزدانی کرد که اصطلاحاتی مثل خدا قوت پهلوان و مدال طلای نازنین پهلوان را در شرایطی بیان کرد که از خوشحالی به هوا می‌پریده است.

توقعی از سینما ندارم

محمود عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان به ذکر شرایط منجر به بیکاری‌اش در این روزها پرداخت. او درباره فعالیت‌های کنونی‌اش در سینما گفت که فعلا در کاری بازی نمی‌کند، چرا که کار خوبی وجود ندارد و اگر هم باشد به او پیشنهاد نمی‌شود.

او با اشاره به چهار سال بیکاری‌اش گفت، البته هیچ وقت توقعی از سینما نداشته و همواره در تلویزیون کار کرده است. عزیزی همچنین در ادامه گفت شاید برخی از ما خوششان نمی‌آید و در راستای اولویت آنان نیستیم.

یادی از یک کارگردان

حبیب دهقان‌نسب در گفت‌وگویی که به مناسبت هفته دفاع مقدس با فارس درباره رسول ملاقلی‌پور انجام داده، از او به عنوان کارگردانی یاد کرده که دست بازیگر را برای بروز خلاقیت باز می‌گذاشت . او همچنین به خاطره‌ای تلخ از فیلم سفر به چزابه اشاره کرد که پس از 20 سال هنوز از ذهنش پاک نشده است. دهقان نسب در توضیحش گفت که این قضیه مربوط به وقوع تصادفی در آن فیلم بود که یک بازیگر به نام پیمان سنندجی زاده و مامور تسلیحات در آن جان باختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها