فرمانده نیروی دریایی سپاه:

تهدید آمریکا علیه ایران از جانب دریاست

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان دقایقی پیش در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۲
مراسم رژه نیروهای مسلح آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین، این مراسم در تهران با حضور فرماندهان ارشد نظامی کشورمان از جمله سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردارسلامی جانشین فرمانده کل سپاه، امیر سرلشکر عطاء‌الله صالحی فرمانده کل ارتش، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده نیروی انتظامی آغاز شد.

فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش و نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه به همراه برخی از معاونان و مسئولان نظامی، انتظامی و ستادکل نیروهای مسلح کشورمان، جمعی از وابستگان نظامی خارجی مستقر در ایران و نیز جمعی از خانواده‌های شهدا در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان حضور دارند.

به دلیل سفر روحانی به نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، سرلشکر محمد حسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

در مراسم رژه امروز، بخشی از آخرین تجهیزات نظامی و دفاعی کشورمان به نمایش درخواهد آمد و یگان‌های نمونه پیاده و محمول نیروهای نظامی و انتظامی کشور از مقابل جایگاه رژه خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ALI
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
همه ی اینها را به رهبرمان مدیونیم

نیازمندی ها