سرلشکر باقری در جشنواره مالک اشتر:

ماموریت دفاعی مان را فراتر از مرزها دنبال می کنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

آزمایش‌های نظامی طبق جدول زمانبندی ادامه می‌یابد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آزمایش های نظامی و رزمایش های نیروهای مسلح طبق زمانبندی تعیین شده ادامه خواهد یافت و تحت هیچ شرایطی مورد تعلیق یا تعویق قرار نخواهد گرفت و هرگاه صلاح بدانیم آنها را رسانه ای خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۰
آزمایش‌های نظامی طبق جدول زمانبندی ادامه می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر محمدحسین باقری در مراسم رژه نیروهای مسلح افزود: ما باید همواره در وضعیتی باشیم که در عرصه نبرد و مقابله با دشمن در برابر هیچ تهدیدی غافلگیر نشویم و این آمادگی ها و سامانه های دفاعی ما هستند که در روز مبادا دشمن را غافلگیر خواهند کرد.

وی گفت: اجتناب از جنگ صرفا با قدرت بالا و آمادگی امکانپذیر است و اگر خواهان صلح و جلوگیری از وقوع جنگ هستیم که هستیم تنها با قدرتمندشدن ساختار نظامی کشور است که می توان به آن رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در واقع پیشرفت و امنیت دو روی یک سکه هستند لذا با ارتقای توان بازدارندگی و دفاعی راهبردی است که می توان دشمن را از خیال پردازی نسبت به جنگ برحذر داشت.

سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با الهام از آموزه های تاریخی و تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا انقلابی فکر می کنند و انقلابی می مانند و انقلابی عمل می کنند و این را مشی تعطیل ناپذیر خود قرار داده اند.

وی افزود: تجربه دفاع مقدس و حوادث پس از آن به ما آموخته است که باید با اشراف اطلاعاتی عمیق همواره مراقب غافلگیری راهبردی باشیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: به همین جهت تمامی تحرکات دشمن در رصد دقیق و موشکافانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و با ضرس قاطع می گویم ما قادر به تحلیل و خنثی سازی تحرکات دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای قبل از اقدام به لطف پروردگار خواهیم بود.

دفاع مقدس بخش بزرگی از تاریخ ملت ایران است

وی در مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح افزود: ملت ایران ملتی صلح دوست و مسالمت جوست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تجاوز ددمنشانه رژیم بعثی عراق در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس آیینه تمام نمای سلحشوری های رزمندگان در مقابله با دشمن بود همان دشمنی که با حمایت شرق و غرب به جنگ ما آمد اما شکستی مفتضحانه از فرزندان روح الله عایدش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
وقتی ازمایش موشك بالستیك میكنید كل دنیا اعتراض میكنه چرا ازاین به بعدمخفیانه این كارونمیكنید كه واس ایران حرف درست .!؟

نیازمندی ها